Avto
10836 ogledov

Razlog, da znamke Lada v Sloveniji ne boste več videli

Carlos Ghosn EPA
Razlog, da v Sloveniji znamke Lada ne boste videli več.

Prvi moč zveze Renault - Nissan Carlos Ghosn je predstavil obsežen, 70 milijard evrov vreden strateški načrt razvoja znamk Renault, Mitsubishi, Dacia in Lada do leta 2022. Karizmatični Braziilec je govoril o številnih novih električnih modelih, s katerimi bodo sposobni pokriti 80 odstotkov trga električnin avtov, pa o intenzivno povezljivih avtomobilih, ki naj bi za zvezo pomenili eno glavnih konkurenčnih prednosti pred konkurenti. 

Renault megane R. S. Avto Na prednji kolesi danes spravijo že 300 konjskih moči

Spregovoril je o pomenu naslednje generacije clia, ki bo prišel na trg leta 2019 (zelo verjetno tudi iz Revoza) in bo na voljo tudi kot električni avto ter z avtopilotom ... Ni se izognil niti dizelskim motorjem. Na to temo nekaj pove Ghosnova izjava, da bo že leta 2022 delež prodanih dizlov pri znamki Renault za polovico manjša v primerjavi z danes.

TO PRAVI SLOVENSKI LASTNIK Avto Če ne gre lada niva, potem res ne gre

Ghosn je med drugim pojasnil, da bodo v bodoče iskali še tesnejše sinergije med znamkami ter tako zmanjševali stroške. Tako naj bi bilo 80 odstotkov avtomobilov znamk Renault, Dacia in Renault zgrajenih na istih skupnih platformah. 

Lada niva | Avtor: Lada Lada
Del te strategije pa so tudi načrti v povezavi z znamkama Dacia in Lada kot nizkocenovnima ponudnikoma vozil. Da ne bi prihajalo do nedobičkonosne konkurence na istih trgih, odslej Dacia in Lada ne bosta več nastopali skupaj. To pomeni, da znamke Lada v velikem delu vzhodne, še posebej pa v osrednji in zahodni Evropi praktično ne bomo več poznali. 

Bo pa Dacia očitno v prihodnjih letih deležna številnih posodobitev. Med drugim naj bi na osnovi novega dusterja izdelala križanca C segmenta.

Dacia duster Novi duster Avto Ne šalijo se, to je dacia duster druge generacije

Znamka Lada je bila še 20 let nazaj ena najbolj razširjenih na slovenskih cestah, nato pa sta prodajo pri nas ustavili zastarelost in konkurenčnost ponudbe. Pred leti je v lastništvo ruskega proizvajalca Auto VAZ stopil Renault in začel s prenovo ponudbe.

Po statistiki podjetja Ardi se v Sloveniji po cestah danes vozi le še slabih 600 lad, od tega pa so bile lani štiri prvič registrirane v Sloveniji.

dezurni@zurnal24.si

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.