„Lamborghiniji, ferrariji in aston martini so kot najstniki na srednješolskem plesu. Ne znajo nagovoriti deklet,“ o prodaji in politiki superšportnih avtomobilov pravi Belinda Palmar, poslovna svetovalka.
Ima 76 let in štiri lamborghinije
S porastom števila finančno neodvisnih žensk po vsem svetu, proizvajalci zmogljivih avtomobilov izgubljajo potencialno velik trg v primerjavi z bolj prilagodljivimi tekmeci.
"Vsaka ženska zna voziti tovrstne športne avtomobile,“ pravi Švicarka Sonja Heiniger, lastnica internetnega podjetja, ki ima v lasti štiri lambroghinije in pogosto s porschejem zapelje na dirkališče.
"Škoda je, da proizvajalci nagovarjajo le moške,“ pravi 76-letna direktorica, ki si je kupila posebno različico lamborghinija gallarda super trofeo stradale vpadljivo rdeče barve.
Medtem, ko je manj kot 10 odstotkov kupcev ferrarijev in lamborghinijev v ZDA žensk, se povečuje delež pri cenejšem Porscheju, kjer ženske po podatkih IHS Automotive pokupijo že četrtino vseh novih vozil.
Na Kitajskem, enem najhitreje rastočih trgov na svetu, Porsche skoraj 40 odstotkov vseh vozil proda ženskam, s čimer je postal najbolj dobičkonosen člen koncerna Volkswagen..
Dobra poteza Porscheja je bila tudi ta, da so za ambasadorko izbrali teniško igralko Marijo Šarapovo, prodaja njihovih športnih terencev je tudi zaradi tega v porastu. Med ženskami so izjemno priljubljeni.
Pred superšportniki dolga in zahtevna pot
Da ne znajo avtomobilisti primerno nagovarjati žensk, razkrivajo že razstavni prostori na avtomobilskih salonih, kjer ob vozilih stojijo atraktivna dekleta. Malo znamk nagovarja ženske, to se odraža tudi v reklamnih oglasih, ki so povečini usmerjeni v moške revije in manj v ženske.
.
Ženske ponavadi izbirajo avtomobile, ki so cenejši in z manj potratnimi pogonskimi agregati, razkriva študija spletne strani TrueCar.com. Eden od vzrokov, zakaj naj ženske ne bi kupovale športnih vozil je tudi ta, da se jih ožigosa za neumne, oziroma bi težko iz njih izstopile v mini krilu.
Jessica Harris, direktorica zavarovalnice v Kaliforniji, je bila presenečena in razočarana nad pozornostjo, ki jo je dobila v prodajnem salonu Maseratija. "Prodajalec je nagovarjal le moža, čeprav sem jaz postavljala vprašanja in je bilo jasno, da bom jaz tista, ki bom kupila in vozila avtomobil.“
To ni res. Kitajke so ponosne na svoje dosežke in to tudi kažejo z nakupi ferrarijev. Vsak četrti prodani ferrari na Kitajskem ima žensko lastnico. Kupujejo zmogljivejše ferrarije. Wolfgang Duerheimer, predsednik uprave Bentleyja, pravi, da bo treba nujno nagovarjati uspešne ženske.
Iz Forbsovega seznama najbogatejših žensk je razvidno, da je na svetu 197 milijarderk, 25 več kot leta 2014. To je sicer še vedno majhen delež v primerjavi s skupno 1826 milijarderji.