Avto
35 ogledov

Zaradi turbin napak vse več

Okvara avtomobila Shutterstock
Priznana agencija J. D. Power že četrt stoletja opravlja analize zanesljivosti vozil. Zadnja raziskava je pokazala, da se je zanesljivost vozil prvič po letu 1998 poslabšala v primerjavi z letom prej.

J. D. Power je v raziskavo vključil več kot 41.000 vozil različnih znamk in modelov, pri katerih je med vozili različnih letnikov primerjal zanesljivost najrazličnejših sistemov.

Najnovejša raziskava je pokazala, da so se vozila najnovejših letnikov kvarila šest odstotkov pogosteje kot eno leto starejša vozila. Prvič po letu 1998 se je zgodilo, da je zanesljivost novih vozil manjša kot leto prej.

Novi kosi vir napak

David Sargent iz J. D. Power je pojasnil, da so ugotovitve zanje presenetljive, a voznike miri, da so do večjih težav vozil letnika 2011 privedle nekatere spremembe, ki so jih uvedli proizvajalci, in da to še ne pomeni, da so vozila zaradi tega tudi slabša. "Novi kosi in nove tehnologije lahko vedno povzročajo nekaj težav," meni Sargent.

Največje težave so se pokazale na novih štirivaljnih agregatih, ki so vse pogosteje prisilno polnjeni (imajo turbopolnilnike) in so tako ob velikih dizelskih motorjih med najbolj problematičnimi, ocenjujejo pri J. D. Powers.

Sargent pojasnjuje: "Avtomobilski proizvajalci nenehno iščejo načine, kako izboljšati ekonomičnost vozil, torej zmanjšati porabo. To je v večini primerov eden od glavnih razlogov kupcev za nakup avtomobila. Še posebej pri tistih, ki kupujejo manjša vozila. Avtomobilski proizvajalci morajo pri tem paziti, da ne ogrozijo kakovosti in zanesljivost vozil.“

Komentarjev 6
  • zdrej 09:43 25.februar 2014.

    Torej praviš, da imaš še novi avto. Jaz sem kio vozil do 250k km, pa je še šla kot urca, samo kaj, ko bi moral menjati pol podvozja.

  • Rdečivrag 10:30 22.februar 2014.

    Največji krivec za tako statistiko so poleg neukih kupcev verjetno Volkswagnovi TSI in TFSI motorji, saj je z njimi kljub številnim vpoklicem še vedno zelo veliko težav. Včasih je pač treba kakšno stvar malce bolj stestirati, ne pa zgolj dati ...prikaži več na trg zato, da si pač nekje prvi. Umetnost je v tem, da si prvi in da zadeva deluje.

  • urkezi 21:58 21.februar 2014.

    me 1980 do 2005 je bilo vrsto avtomobilov s turbo polnilniki nekaj povsem običajnega.sam sem jih imel kar nekaj, uno turbo, lanci integrale, golf g60, audi a3, a4 cello abt in j.d. power ne boste verjeli delali so kot ...prikaži več urce pod polnim gasom.trend se vrača vonj po bencinu yeah.sedaj imam ecoboosta 251 km pa še dela.podjetja ki izvajajo raziskave pa so novodobni krivci za gospodarsko krizo.noben nebi več na tem svetu delal, vsi bi samo svetovali in raziskovali.evropa postaja druga amerika, zdaj pa hit vsi pred tv in top šop gledat pa vse pokupit :)