Trenutno se pospešeno opravljajo meritve porabe goriva in emisij po novem standardu WLTP (Worldwide Light vehicles Test Procedure) za vsa na novo homologirana vozila.
WLTP je avtomobilskim proizvajalcem prinesel veliko skrbi in dela, saj na začetku zahtevajo več časa in moteno proizvodnjo, kar pomeni, da se lahko čas dobave nekoliko zamakne, hkrati pa utegnejo novi testi občutno podražiti nove avtomobile, hkrati pa bodo celo ukinili proizvodnjo in upokojili nekatere modele, kjer je strošek posodobitev prevelik, nekaterim avtomobilom oziroma motorjem pa bodo s tuningom pobrali nekaj moči in jih tako prilagodili manjšemu izpustu emisij.
Neposredna posledica WLTP je, da Seatov športni model leon cupra zdaj namesto 300 konjskih moči (221 kilovatov moči) zmore 10 konjskih moči (7,3 kilovatov moči) manj. A to na srečo velja zgolj za petvratno kombilimuzino, karavanske različice leon cupra ST niso prilagajali. Predvsem zato, ker ima karavan pogon na vsa štiri kolesa.
V koncernu so na enak način, za 10 konjskih moči, oklestili tudi tudi moč športnega golfa R, ki zdaj namesto 310 konjskih moči razvije okroglih 300 konjskih moči, kar pomeni 20 konjskih moči manj kot eden glavnih konkurentov na trgu honda civic type R.
Posledice novih testov nosi celotna avtomobilska industrija. Pri Peugeotu so morali zaustaviti proizvodnjo hothatcha 308 GTi, posledice čutita tudi BMW in Porsche, ki sta najavila, da bosta morala spremeniti strukturo testiranja novih modelov.