Starih dobrih golfov mk. II tudi na naših cestah ni več veliko, čeprav je bil 20 let nazaj ideal za številne Slovence.
V predelanem golfu so uporabili 2,0-litrski turbinski motor, ki žene vsa štiri kolesa. Menjalnik ima šest stopenj.
Z različnimi dodanimi elementi in preureditvijo prenosov je avto z imenom 16v ampir postal prava pošast z nad 900 "konji." Od 0 do 100 km/h pospeši v 2,7 sekunde, kar je hitreje od marsikaterega supešportnika in za okoli 0,2 sekunde počasneje od bugatti veyrona in 0,2 sekunde hitreje od lamborghinija aventadorja. Od 0 do 200 km/h potrebuje golf le 6,2 sekunde, četrt milje pa od mirovanja prevozi v 9,344 sekudnah in pri 256,8 km/h.
Seveda pa takšni ekstremi puščajo tudi svoje posledice, saj sklopka ne zdrži več kot le nekaj pospeševanj, menjava stopljenih ventilov pa je rutinsko opravilo.
Tudi v Sloveniji imamo avtomobile, kateri prevozijo 1/4 milje v nizkih 10 sec ;-) in to "samo" na sprednji pogon...