V Sloveniji je trg SUV v porastu, lani so pri nas prodali preko 5.200 tovrstnih vozil. Zato ne gre čuditi, da so pri Mazdi težko pričakovali novinca CX-5, ki je zaradi težav na Japonskem prišel z zamudi. Najprej z bencinskimi motorji in povsem novo tehnologijo Skyactive, s katero sta opremljeni tudi dizelski različici 2,2-litrskega štirivaljnega pogonskega agregata.
V primerjavi s predhodnikom je novi dizelski agregat lažji za 10 in varčnejši za 20 odstotkov. Mazda ga ponuja v dveh različicah, z 110 kilovati (150 kM) moči in 380 Nm navora ter 129 kilovati (175 KM) in 420 Nm navora.
Boljši pospeški, nižja poraba
Dizel prevladujoč
Obe različici sta opremljeni s sistemom star/stop. Na izbiro je tudi šeststopenjski samodejni menjalnik in vsa napredna tehnologija, o kateri smo pisali že ob predstavitvi bencinske različice. Prav tako so popolnoma enaki paketi opreme, ki so štirje.
Uvoznik namerava letos prodati 200 mazd CX-5, ki v prodajni paleti zamenjuje CX-7. 75 odstotkov naj bi bilo dizelskih motorjev, enak odstotek kupcev naj bi se odločil za štirikolesni pogon, medtem ko naj bi samodejni menjalnik izbralo le 15 odstotkov voznikov mazde CX-5.