Danci imajo z naskokom največji davkek na motorna vozila v Evropi. Vsak novi avto je namreč obdavčen s težko dojemljivo stopnjo 180 odstotkov na osnovno ceno avta. Ampak Danci gledajo na stvari drugače. Izračun za Kobenhavn denimo pravi, da vsako kolo k razvoju tamkajšnje družbe prinese 57 centov dobička. Vsak avto pa zaradi vseh posledic (infrastruktura, zdravje, kvaliteta življenja) prinaša 1,05 evra izgube za mesto in njene prebivalce.
Kljub temu pa se na Danskem, eni najbogatejših držav v Evropi, kjer je že majhen avto draga dobrina, obeta revolucija. Davek na motorna vozila nameravajo iz 180 odstotkov znižati na "vsega 100 odstotkov," s čimer bi obnovili zastarel vozni park državljanov.
Najbogatejši, vozijo pa kripe
Gre za predlog vlade, ki ga mora potrditi še danski parlament. Predstavniki vlade, ki so pripravili predlog, pravijo, da bi se utegnila cena najnovejšega VW golfa sedme generacije zmanjšala za do 12,1 odstotka, kar pomeni več kot 8.000 evrov prihranka. S tem bi stal toliko, kot zdaj stane za razred večji VW passat. Kljub ugodnejši obdavčitvi bi imeli Danci še vedno najdražeje avtomobile v Evropi.
Na tiskovni konferenci je danski finančni minister Simon Emil Ammitzboll za Bloomberg povedal: "Še vedno bomo imeli najvišje cene v Evropi. Ni pravično, da živimo v eni najbogatejših držav v Evropi in vozimo slabše avtomobile kot sosedi Švedi in Nemci."