Nove smernice v okviru izložbe Eolab vključuje številne napredne tehnologije, katerih poslanstvo je, da bodo postopoma uvedene tudi v serijska vozila in bodo dosegljiva ljudskim množicam.
Nov hibridni koncept
Predstavljeni prototip vozila Eolab je zasnovan na osnovi osebnega avtomobila segmenta B (primer clio) in ima vgrajenih skoraj sto naprednih in industrijsko uporabnih tehnologij, ki bodo postopoma vgrajene v prihodnje serijske modele vozil Renault.
Renaultovi snovalci so se za dosego cilja posvetili trem področjem dela: zmanjševanju teže, aerodinamiki in popolnoma novi tehnologiji "Z.E. Hybrid", z bencinsko-električnim pogonom, ki omogoča vožnjo "brez izpustov" na vsakdanjih poteh.
Boljšo aerodinamičnost so zagotovili z obliko, ki omogoča učinkovitejše premagovanje zračnega upora. Uporabili so pomične dele, kot je aktivno krilce in stranska zakrilca, ki so razporejena kot plavuti.
Streha tehta vsega štiri kilograme
Pomemben podatek je, da so težo v primerjavi z avtomobilom segmenta B znižali za kar 400 kilogramov. To so storili z uporabo materialov za karoserijo, kot sta jeklo in aluminij ter kompoziti, streha narejena iz aluminija tehta vsega štiri kilograme. Ceno za dražje materiale so nadomestili z zmanjšanjem skupne mase in tako znižali stroške za sestavne sklope, kot so motor, akumulator, kolesa, zavore ... .
Tehnologija Z.E. Hybrid je nova kompaktna in cenovno dosegljiva hibridna različica pogona, ki omogoča ponovno polnjenje, zagotavlja ultra majhno porabo goriva in predvsem mobilnost "brez emisij" na razdaljah do 60 kilometrov in pri hitrosti do 120 km/h. Tehnologija bo v prihodnjih letih dopolnila ponudbo povsem električnih vozil "brez izpustov" znamke Renault.
Množicam dosegljiv leta 2020
Eolab je del projekta "vozilo s porabo 2 l/100 km za vse", ki je bil uveden v okviru do leta 2020 segajočega načrta "Nova industrijska Francija". Vendar Renault s prototipom presega ciljno porabo, ki jo je določila vlada, saj svoj raziskovalni projekt umešča v veliko dolgoročnejši časovni okvir. Renault je s snovanjem tega prototipa pripravljal tehnologije, ki so potrebne, da bi vozilo s porabo pod 2 l/100 km lahko uvedli na trg do leta 2020.