Tako je napovedal sveži generalni direktor znamke Volkswagen Thomas Schäfer. V pogovoru za Automotive News je pojasnil, da nameravajo v koncernu za dodatnih 20 odstotkov oklestiti stroške pri proizvodnji avtomobilov za širše množice in s tem dvigniti donosnost pri proizvodnji teh vozil. V skupino "za množice" spadajo znamke Volkswagen, Škoda in Seat, ki skupaj pomenijo 80 odstotkov celotne prodaje koncerna.
Avtomobili teh znamk so si bili že doslej zelo sorodni, saj jih izdelujejo na istih platformah in vanje vgrajujejo iste pogone. A so kljub temu posamezne znamke uspele ohraniti določene karakterne posebnosti, zato o pravem "badge engeneeringu" ni bilo mogoče govoriti. Nastavitve vožnje pri Seatu so na primer malenkost bolj športne, pri Škodi dajejo več poudarka na notranji prostornosti, pri Volkswagnu občutku kakovosti in vgradnji naprednejših tehnologij.
Zdaj bo z večino teh nians konec, vse gre v smer poenostavitve proizvodnega procesa. "V preteklosti smo se preveč ubadali s seboj. A prava konkurenca je zunaj, ne pa znotraj podjetja," je osnovno vodilo zasuka pojasnil Schäfer. Zato bodo spremembe vodile k poenotenju, kar pomeni tudi prenehanje ustvarjanja razlik glede opremskih paketov in številnih različic pogona.
Tudi pri dizajnu ne bo veliko prostora
Nova generacija volkswagnov, škod in seatov bo seveda električno gnana. Ker je pri električnih avtih manj sestavnih delov, bodo "pod pokrovom" modeli istega razreda praktično identični - enaka baterija, enak pogon, isti informacijski sistem ... Področje, kjer bodo volkswagni, škode in seati še ostali različni med seboj, bo le še zunanji dizajn, pojasnjuje Schäfer. A tudi možnosti pri dizajnu so zelo odvisne od tehničnih značilnosti vozila.
Iz njegovih besed je mogoče razbrati, da bodo preostale znamke koncerna iz premium segmenta (Audi, Porsche, Bentley ...) vendarle ohranile več samostojnosti pri načrtovanju, oblikovanju in izdelavi avtov.
Najboljša ponudba ... Google je za vsa spletna dela od doma plačal 638 do 957 dolarjev na dan. Moja mlajša sestra je bila dva meseca brez dela, prejšnji mesec je bil njen ček 28537 dolarjev, tako da je delal doma… ...prikaži več 3 ure dela na dan in zaslužil sčasoma lahko še večja ... Tako sem začel ................ >>>>>>>>>>>>>>>> www.ordcash.com
Z drugimi besedami več denarja za še večji drek ...
Ja,saj je že dolgo tako...samo sedaj pač "uradno"🙄...sicer pa-kdo pa kupuje VAG avte?...po moje tisti,katerim je vseeno kaj je vgrajeno🧐 Sem pa lih na dopustu pet dni vozil T-Rocka z 1.0 turbo mlinčkom..."poden od podna"...zares uporabna le prva in druga… ...prikaži več prestava,kakor pa daš v tretjo moraš tiščati do pleha,pa se takrat "moli",da ne gre v breg👎