Volkswagnov šef Thomas Schäfer namreč napoveduje, da se bodo cene avtomobilov s konvencionalnimi motorji precej dvignile, čemur bo botroval predvsem prehod emisijska merila Euro 7, ki naj bi na avto stal več tisoč evrov, ki jih bodo proizvajalci vsaj deloma prevalili na kupce.
Pri Volkswagnovi skupini avtomobilov z motorji z notranjim zgorevanjem srednjeročno ne vidijo vel kot cenovno alternativo za električne avtomobile. Schäfer je za nemški časnik Welt am Sontag povedal, da bodo zaradi kompleksnih sistemov za čiščenje izpušnih plinov avtomobili dražji za 3.000 do 5.000 evrov.
To bo prizadelo predvsem majhne avtomobile, ki bodo le stežka absorbirali takšen dvig cene. Že zdaj jih težko najdemo, v bližnji prihodnosti pa avtomobilov z začetno ceno pod 10.000 evrov sploh ne bo več.
Schäfer je dodal, da Volkswagnova skupina po letu 2025 načrtuje predstavitev štirih majhnih električnih avtomobilov. Poleg volkswagna ID.2 , ki bo predvidoma na voljo za manj kot 25.000 evrov, naj bi Volkswagen predstavil še en model, po enega pa bosta izdelovala tudi Cupra in Škoda.
That was all folks!