Volkswagen ID. aero je že za skoraj serijsko proizvodnjo pripravljena najava elegantne električne limuzine z menedžerskim dosegom. Ko bo dobil uradno ime (številko?) z oznako ID, bo šlo za neposrednega naslednika danes že upokojene passatove limuzine.
Pri znamki torej še naprej verjamejo v limuzinsko obliko. Ne nazadnje je precej bolj učinkovita od oblike križancev in suvov. Pri Volkswagnu so razkrili, da so uspeli pri konceptu koeficient zračnega upora spustiti na vsega 0,23.
Postavljen je na znano modularno električno platformo MEB, v katero so nagnetli baterijske celice v skupni kapaciteti 77 kWh. Pravijo, da so skupaj z naprednim menedžmentom uporabe energije uspeli doseg z enim polnjenjem podaljšati na 625 kilometrov po WLTP ciklu. Niso pa še povedali, s kako močnim elektromotorjem oziroma elektromotorjema so to dosegli.
Vsebuje precej oblikovnih lastnosti, ki omogočajo enostavno povezavo z ostalimi že serijskimi člani družine ID. Notranjost za zdaj ostaja še zakrita.
Volkswagen v spremnem besedilu veliko pozornosti namenja kitajskemu trgu, ki mu bo limuzina primarno namenjena. To ni naključje, saj je na Kitajskem ljubezen do limuzinskih različic še vedno največje. Limuzino pa bodo kasneje prodajali po vsem svetu. Za evropski trg bodo avto izdelovali v nemški tovarni Emden. Začetek proizvodnje napovedujejo za leto 2023.