Volkswagen naj bi skrčila svojo prodajno mrežo v Evropi, pišeta Automotive News Europe in agencija Reuters. Del prodaje naj bi preselili na internet. S tem želijo pri Volkswagnu privarčevati na stroških in hkrati spremeniti navade potrošnikov pri nakupu avtomobila, saj smo globoko v dobi digitalizacije.
Pri VW želijo za desetino izboljšati dobičkonosnost svoje mreže, ki obsega 3.000 prodajnih salonov po Evropi, je dejal šef prodaje pri znamki Volkswagen Juergen Stackmann. Za zdaj ni znano, iz koliko prodajnih salonov naj bi VW umaknil svoje produkte.
Varčevanje, varčevanje, varčevanje
Pri Volkswagnu so že pred časom sprejeli varčevalne ukrepe, ki so obsežni. Ukrepi so se poznali že lani jeseni na avtomobilskem salonu v Parizu, kjer je skupina manjkala s svojimi ekskluzivnimi znamkami, kot sta Bentley in Lamborghini. Napovedali so tudi varčevanje v motošportu in še kje ...
Zaradi afere "dieselgate“ bodo morali privarčevati milijardne zneske, je lani za Reuters dejal neimenovani vir znotraj podjetja.