"Zame obsesija s številom prodanih vozil in ambicija, da je potrebno stalno izboljševati tovrstne rekorde, nima nobenega smisla," je v intervjuju za WirtschaftWoche dejal novi generalni direktor koncerna VW Mathias Müller in s tem nakazal popolno spremembo kurza v primerjavi z ambicijami svoje padlega predhodnika Martina Winterkorna.
Ta je večkrat napovedal, da je cilj koncerna, da do 2018 prehiti Toyoto in postane največji proizvajalec na svetu, to pa mu je po nekaterih vmesnih rezultatih že dobro uspevalo.
Očitno pa je s temi načrti v luči afere Dieselgate konec, saj bo moral koncern v prihodnje nameniti več deset milijard evrov v odpravo škode zaradi goljufivega početja z naravi škodljivimi izpusti pri nekaterih dizelskih motorjih.
"Zame ni pretirane razlike, ali smo na prvem, drugem ali tretjem mestu po obsegu prodaje," je Muller očitno potegnil za zavoro.
Zaradi afere je novembra globalna prodaja koncernu upadla za 2,2 odstotka, v Wolfsburgu pa obljubljajo, da bodo najhujšo krizo izkoristili za reorganizacijo vodenja in usmeritev v še naprednejše izdelke.
Martin ne bo mignil z mezincem, a bo prejel še 15 milijončkov plače
Jje pa na napovedane reforme senco v zadnjih dneh vrgla vest, da bo Martin Winterkorn, ki ga morda čaka še sodni pregon, še vse leto 2016 ostal na plačilni listi Volkswagna. Pogodba je pač pogodba, pa četudi je odstopil.
Gre za visoke zneske, saj je letna pogodba Winterkornu prejemke določila na okoli 15 milijonov evrov, samo za njegov upokojitveni sklad pa je VW po poročanju Motor Talka rezerviral 28,5 milijona evrov!
Očitno pa še vedno ceneje, kot pa da bi tvegali in se spustili v pravno bitko za enostransko odpoved pogodbe.
dezurni@zurnal24.si
https://www.youtube.com/watch?v=6iNKNUt-g4Ehttps://www.youtube.com/watch?v=Y2nvyAJfr10