Na trgu je aplikacija, ki bo omogočila, da bo serviser posnel video vozila in posnetek posredoval stranki. Na ta način bo ohranjena pregledanost, zaupanje in bližnji odnos s strankami.
Aplikacijo so predstavili pri Citroënu. Digitalno rešitev za izvedbo dodatnih posegov v servisni delavnici so poimenovali Videocheck. Aplikacija je odslej na voljo v 30 državah in 3.000 prodajnih mestih, tudi v Sloveniji.
Pri Citroënu so razložili, da živimo v digitalni dobi, v kateri smo vsi medsebojno povezani z računalniki, mobilnimi telefoni, tablicami in družbenimi omrežji. Digitalizacija je omogočila vpeljavo novih strategij, s katerimi lahko ugodijo zahtevam strank. Digitalno rešitev so lansirali z namenom, da bi natančno izpolnili pričakovanja strank.
Pri francoskem proizvajalcu vozil trdijo, da je bilo 94 % strank zadovoljnih s to inovativno storitvijo, 60 % dodatnih delovnih posegov pa je bilo potrjenih s strani strank.
Ko serviser z aplikacijo naredi video posnetek vozila in ga zaradi večje preglednosti pošljete stranki, stranka nato na daljavo odobri dodatne delovne posege. Stranka tako prihrani precej časa, saj ji ni treba priti v servisno delavnico zaradi potrditve dodatnih delovnih posegov, razlagajo pri Citroënu.
Aplikacija ne potrebuje vmesnika in je enostavna za uporabo. Namen storitve je vzpostaviti neoviran in enostaven odnos s stranko. Vse opravimo prek zaslona računalnika ali pametnega telefona.
Mene bolj zanima, kdaj bo software v slovenščini? Hrvaščina je. Del denarja za reklame bi lahko namenili tudi za to.