Informacije o nevarnostih v bližini predstavljajo pomemben korak na poti proti povezani prometni infrastrukturi, saj voznikom pomagajo, da se pripravijo na morebitne ovire na cesti in se jim skušajo izogniti, menijo pri Fordu, kjer napovedujejo nove tehnologije za prepoznavanje nevarnosti na cesti vnaprej.
Ko prvi voznik naleti na nenaden zastoj, nezgodo ali razsut oziroma razlit tovor, njegovo vozilo o tem takoj obvesti voznika, ki sledi po isti poti – in zelo verjetno ne vidi nevarnosti. Opozorila so možna za vse od neurja s točo do nenadnih poplav ali celo zemeljskih plazov, pojasnjujejo pri proizvajalcu vozil.
Tehnologija obveščanja o nevarnostih v bližini je del serijske opreme je že del novega Fordovega križanca puma, njena uporaba pa je prvo leto brezplačna. Pri Fordu predvidevajo, da bodo do konca leta sistem uvedli v več kot 80 odstotkih palete osebnih vozil. Pojasnjujejo še, da informacije niso omejene samo na uporabnike Fordovih vozil – informacije o nevarnostih opozarjajo tudi voznike vozil drugih proizvajalcev, prav tako lahko sistem sprejema informacije, ki jih posredujejo druga vozila ne glede na znamko.
Sistem opozarjanja se sproži glede na dogajanje v vozilih, ki vozijo spredaj. To je lahko sproženje varnostnih blazin, vklop opozorilnih utripalk ali delovanje brisalcev vetrobranskega stekla. Prejšnji sistemi za opozarjanje v prometu so posredovali opozorila šele po tem, ko je voznik vnesel ustrezne informacije. Fordov sistem informacij o nevarnostih v bližini deluje avtonomno, ne da bi moral voznik ukrepati za posredovanje informacij in objavo opozoril.
Senzorji nadzirajo različne dejavnosti, vključno z zaviranjem v sili, uporabo meglenk in posegi nadzora zdrsa, da tako zaznajo neugodne vremenske pogoje ali razmere v prometu. Podatke o teh dejavnostih nato sistem ovrednoti ter določi lokacijo nevarnosti in ali je prišlo do dogodka v prometu.
Nevarnosti so na zaslonu v armaturni plošči prikazane samo v primeru, da zelo verjetno vplivajo na pot vozila. Sistem opozarjanja voznikom prinaša več prednosti od trenutnih sistemov predvajanja opozoril z radijskimi programi, saj je namesto splošnih opozoril za širše območje zasnovan za obveščanje o lokalnih nevarnostih, ki neposredno ogrožajo voznika.
Nove tehnologije v avtomobilih bodo omogočale voznikom vnaprej vedeti, ali za nepreglednim ovinkom tiči nevarnost.......ja samo potem bo treba na cesto gledat ,ne buljit v telefone .
Če je povprečna življenjska doba avtov pri nas najmanj 10 let bo trajalo najmanj 10 let, da se zamenja vozni park. Drugo: Z obzirom, da bo ta tehnologija (vsaj na začetku) na voljo samo v dražjih avtomobilih bo ta interval… ...prikaži več še bogato daljši. Torej se najmanj 10-20 let še nimamo kaj veseliti "tele nove funkcije". No, razen če EU uvede obveznost vgradnje v vsa vozila, v tem primeru bo to res aktualno v 10-15 letih, prej pa zagotovo ne. Če tega nimajo vsi se ne moreš zanašati na to funkcijo.