Nove tehnologije v avtomobilih bodo omogočale voznikom vnaprej vedeti, ali za nepreglednim ovinkom tiči nevarnost.......ja samo potem bo treba na cesto gledat ,ne buljit v telefone .
Jaz imam polno tehnologije in senzorjev
v glavi.Dokler ne spijem gajbe pira,sploh
ne grem za volan.Težav med vožnjo nimam.Edino,dobro bi bilo,da bi imel pri
sebi eno banano,v kolikor bi mi plavi mahali s palčko in pa Kiyo E-265.Zmagal
smo,kakorkoli obrneš.
Če je povprečna življenjska doba avtov pri nas najmanj 10 let bo trajalo najmanj 10 let, da se zamenja vozni park. Drugo: Z obzirom, da bo ta tehnologija (vsaj na začetku) na voljo samo v dražjih avtomobilih bo ta interval… ...prikaži več še bogato daljši. Torej se najmanj 10-20 let še nimamo kaj veseliti "tele nove funkcije". No, razen če EU uvede obveznost vgradnje v vsa vozila, v tem primeru bo to res aktualno v 10-15 letih, prej pa zagotovo ne. Če tega nimajo vsi se ne moreš zanašati na to funkcijo.
Nove tehnologije v avtomobilih bodo omogočale voznikom vnaprej vedeti, ali za nepreglednim ovinkom tiči nevarnost.......ja samo potem bo treba na cesto gledat ,ne buljit v telefone .
Neki v tem smislu
Jaz imam polno tehnologije in senzorjev v glavi.Dokler ne spijem gajbe pira,sploh ne grem za volan.Težav med vožnjo nimam.Edino,dobro bi bilo,da bi imel pri sebi eno banano,v kolikor bi mi plavi mahali s palčko in pa Kiyo E-265.Zmagal smo,kakorkoli obrneš.
Če je povprečna življenjska doba avtov pri nas najmanj 10 let bo trajalo najmanj 10 let, da se zamenja vozni park. Drugo: Z obzirom, da bo ta tehnologija (vsaj na začetku) na voljo samo v dražjih avtomobilih bo ta interval… ...prikaži več še bogato daljši. Torej se najmanj 10-20 let še nimamo kaj veseliti "tele nove funkcije". No, razen če EU uvede obveznost vgradnje v vsa vozila, v tem primeru bo to res aktualno v 10-15 letih, prej pa zagotovo ne. Če tega nimajo vsi se ne moreš zanašati na to funkcijo.