Abarth 595 velja za enega najbolj strupenih malih "hothachev", ne le zaradi logotipa škorpijona, pač pa zaradi petih vrednost, ki jim pri legendarni italijanski znamki dajejo poudarek: zmogljivost, zvok motorja, okretnost, vodljivost in razmerje med težo in močjo.
Vstopni model še hitrejši
Pri Abarthu se držijo načela, da za vsako od treh stopenj opreme ponudijo svoj motor. Pri prvih dveh stopnjah opreme (custom in turismo) so moč 1,4-litrskega turbobencinskega motorja povečali za pet konjskih moči. Z vstopnim paketom opreme zdaj motor razvije 107 kilovatov moči (145 KM) in 206 Nm navora, v različici turismo pa 121 kilovatov moči (165 KM) in 230 Nm navora.
Več denarja, več zabave
Različica turismo se od custom različice razlikuje po drugačnih sedežih, še več serijske opreme, usnju na sedežih, osrednji del armaturne plošče je v matirani sivi barvi, ima avtomatsko klimo, ksenonska svetila, rdeče zavorne čeljusti, posebna 17-palčna platišča, temna stekla ...
Vrh pripada opremski različici 595 competizione pri kateri pa moč motorja niso spreminjali in ostaja 132 kilovatov (180 KM) ali 130 konjskih moči na liter prostornine. Moč se na kolesa prenaša s pomočjo standardnega petstopenjskega ročnega menjalnika ali robotiziranega sekvenčnega menjalnika z obvolanskima prestavnima ročicama (1790 evrov doplačila).
Za tiste, ki jim tudi to ni dovolj ...
Najvišjo opremo je možno nadgraditi s paketom performance, ki med drugim prinaša mehansko zaporo diferenciala, radijsko anteno skrito v strehi vozila, posebne športne sedeže v usnju s hrbtnim delom iz karbona, bočnimi nalepkami abarth, posebnimi 17-palčnimi mat platišči ...
Vstopnica v škorpijonov svet pri nas stane 18.990 evrov, kabriolet je dva tisočaka dražji.