Avto
12300 ogledov

V Slovenijo je pripeljal največji »pravi« suzuki

predstavitev Suzuki S-CROSS
1/12
Saša Despot
Kot so obljubili ob mednarodni predstavitvi, je še pred božičnimi prazniki tudi v Slovenijo pripeljal novi suzuki S-cross.

Suzuki S-cross, med drugim je iz imena izgubil tudi kratico SX-4, se na prvi pogled morda ne zdi zelo spremenjen, a je v primerjavi s skoraj veteranskim predhodnikom dejansko pridobil toliko novega, da ga pri Suzukiju govorijo o novi generaciji.

Suzuki Ignis Avto Eden najmanjših s štirikolesnim pogonom pri nas

predstavitev Suzuki S-CROSS | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Kot takšnega ga, če ga gledamo od zunaj, odlikujejo predvsem velika pokončna maska hladilnika, ki se nadaljuje v dvignjeni pokrov motorja, in razširi v žaromete. Ki svetijo v tehniki led. Bolj izbočeno poudarjeni so tudi sprednji in zadnji blatniki, precej drugačen pa je tudi zadek.

Suzuki vitara Avto Vitara jemlje pogačo tam, kjer je drugi ne vidijo

Oblikovnih sprememb je torej veliko in v kombinaciji s 17-palčnimi kolesi (ki so pri nas edina na voljo) poskrbijo za bolj možat nastop in k temu, da kljub podobnim zunanjim meram novi suzuki S-cross v živo deluje precej večji od predhodnika.

predstavitev Suzuki S-CROSS | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Bolj imenitna notranjost

Potniški prostor je bil že doslej prostoren, kar velja predvsem za zadnjo klop, in to ostaja lastnost S-crossa  še naprej. Materiali so se izboljšali, prav tako pa tudi infozabavni sistem, ki je doživel precejšen napredek v primerjavi z dosedanjim in se lahko prikazuje preko 7- ali 9-palčnega zaslona.

Suzuki Swift Avto Stanujete na hribu in iščete cenovno ugoden avto s štirikolesnim pogonom?

Možna je tudi povezava z obema glavnima operacijskima sistemoma na pametnih telefonih. Pri Suzukiju so povečali tudi nabor asistenčnih sistemov, ki so večinoma na voljo že v osnovnih različicah opreme in za višje ostanejo le 360-stopinjska kamera in podobni dodatki.

predstavitev Suzuki S-CROSS | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Pod motornim pokrovom je malo sprememb, saj za pogon skrbi 1,4-litrski turbobencinski štirivaljnik z močjo 95 kilovatov in navorom 235 njutonmetrov, ki sprejema električno podporo v obliki blagega 48-voltnega hibrida. Pri pogonu sodeluje s šeststopenjskim ročnim ali samodejnim menjalnikom, na voljo pa je prednji in štirikolesni pogon allgrip, ki deluje s pomočjo osrednjega regulatorja, kot ga že poznamo iz drugih štirikolesno gnanih suzukijev. Spomladi sicer pride tudi hibrid na osnovi 1,5-litrskega bencinskega motorja, o katerem pa bo znanega več več pozneje.

Suzuki swift sport Avto Najboljši čmrlj leta 2019

Dobava S-crossa bo, tako kot je to trenutno za nove avtomobile že kar splošno veljavno, odvisna od proizvodnje v tovarni in dobav določenih materialov,  za osnovno že precej solidno opremljeno različico pa bo treba plačati vsaj 20.455 evrov.  Najcenejši štirikolesno gnani S-cross stane vsaj 25.355 evrov, najdražji pa 28.125 evrov.

predstavitev Suzuki S-CROSS | Avtor: Saša Despot Saša Despot

Suzuki SX4 S-Cross All Grip Avto En tako nevpadljivo vabljiv avto

 

Komentarjev 2
  • andrej084 10:38 16.december 2021.

    Lahko samo rečem, da so Japonci v precejsnjem zaostanku za Nemci kar se tehnoligije tiče, pri oblikovanju pa sploh. Ta avto pa je po obliki sestavljenka iz Citroena, T rocka, notranjost je pa Fiatlva. Žal ne znajo več narediti všečnega ...prikaži večga avtomobila. Enako velja tudi za ostale japonske znamke.

  • karantanc56 08:09 16.december 2021.

    Isto s*****, novo pakovanje.