V treh letih, odkar je največji evropski križanec na voljo, se je namreč pri BMW-ju na slogovnem področju veliko spremenilo in to se odraža tudi na BMW-ju X7.
Ta se zato na videz precej razlikuje od dosedanjega X7. Novosti se spredaj odražajo predvsem v novih ledvičkah, ki so lahko tudi osvetljene, ter predvsem dvojnih razdeljenih lučeh. Spodaj so matrični led žarometi, zgoraj pa led dnevne luči. Ureditev prednjega dela je sicer podobna ureditvi na novem BMW serije 7, vendar pri znamki izpostavljajo, da ne gre za enako zasnovo. Drugačna je tudi 3D grafika zadnjih luči, spremembe pa poudarjajo tudi različne okrasne letvice.
V notranjosti, v kateri BMW X7 ponuja do sedem sedežev in ostaja najbolj prostoren BMW, so opazne predvsem spremembe ureditve, ki jih je pri BMW-ju uvedel BMW iX. Te se odražajo predvsem v novi armaturni plošči z velikim širokim zaslonom, ki deluje s pomočjo novega operacijskega sistema, drugačen pa je tudi sredinski greben, kjer je veliko ročico menjalnika nadomestil majhen regulator.
Novost je tudi 48-voltna tehnologija blagega hibrida, ki po eni strani pripomore k zmanjšanju izpustov, po drugi strani pa z 20 'konji' v kritičnih situacijah pomaga termičnemu motorju. Po novem voznik tudi nima tipke, s katero bi izključil sistem start-stop.
Motorne različice bodo tri. "Osnovo" ponudbe bosta tvorila vrstna šestvaljnika, 280-kilovatni turbobencinski xDrive 40i, ki bo stal najmanj 108.700 evrov, in 259-kilovatni turbodizelski xDrive40d, ki bo na voljo za najmanj 107.000 evrov. V vrhu ponudbe pa bo BMW X7 M60i xDrive s 390-kilovatnim turbobencinskim motorjem V8, ki bo denarnice bodočih lastnikov olajšal vsaj za 136.200 evrov. Na voljo je tudi paket M pro, za katerega se je do zdaj odločilo kar 99 odstotkov vseh slovenskih kupcev BMW-jev X7.
Pri BMW-ju sicer prodajnih načrtov za BMW X7 niso hoteli komentirati, saj pravijo, da so ti močno odvisni od proizvodnje, velja pa, da je pri nas ta model še vedno vodilni v svojem segmentu. Namenjen je predvsem ljudem, ki si želijo velik športni terenec, ki ponuja predvsem veliko prostora. To kažejo tudi registracije pri nas, kjer je dobro usidran.
Da gre kljub temu za avtomobil, ki je za večino evropskih držav prevelik, kaže svetovna razporeditev prodaje. Daleč največ BMW-jev X7, kar 47 odstotkov, jih tovarna proda v ZDA, ki jim z 21 odstotki sledi Kitajska. Preostanek pa si bolj ali manj razdelita Južna Koreja in Nemčija. Zanimivo je tudi, da slovenski kupci sicer večinoma kupujejo dizelske različice, globalno gledano pa kar 86-odsotno prevladujejo bencinske.
Nojeva jajca!
Ne kupim niti Evropskega kaj šele Ameriškega
ampak kako neverjetno OGABNI so tile novi bmwji