Gre seveda za prvo cupro različico v karavanski obliki, razen zadka pa je vse sila podobno kombilimuzini. To pomeni, da ga poganja isti 2,0-litrski štirivaljnik, ki je na voljo v različici z 195 kW (265 KM) in močnejši z 206 kW (280 KM). Obe spravita na prednji par koles 350 Nm navora.
Močnejša različica karavanskega ST se do prve stotice požene že v šestih sekundah, šibkejša ji sledi po eni desetinki (v različicah z DSG menjalnikom, ročno pretikanje je pri obeh za desetinko počasnejše). Najvišja hitrost obeh se konča pri 250 km/h.
Ni slabo, če lahko obenem v prtljažnik naložite za 587 litrov prtljage, s položenimi sedeži pa celo 1.470 litrov.
Deklarirana poraba je 6,6 litra (DSG izpeljanki) in 6,7 litra (z ročnim menjalnikom). Podobno kot običajna cupra je tudi karavan izdatno oblikovno spremenjen v prid vpadljivejšem videzu, a tudi zmogljivostim med pospeševanjem in zaviranjem. Tudi notranjost ne izostane po športnosti po zaslugi aluminija in alkantare.