Na slovenski predstavitvi so pri slovenskem uvozniku za znamko BMW pojasnili, da se pod številko 8 skriva luksuzen in športen avto obenem. Serija 8 sicer ni nekaj novega pri Bavarcih, saj je že bila z nami v 90. letih prejšnjega stoletja, ko je utelešala za takratne čase zelo napredno tehnologijo - nadzor zdrsa, progresivni volan ... Bil je to prav poseben avtomobil, razpoznaven daleč naokoli po drzni športni zunanjosti. Ni pa bil nujno športen, kljub V8 motorju.
Skoraj 30 let kasneje BMW oživil serijo 8, a kot pravijo pri BMW ima danes povsem drugačno nalogo. Če je bila prva serija 8 demonstrator tehnologije, je nova serija 8 še veliko več, saj v enem avtu hkrati združuje tudi zelo športne gene in vrhunski luksuz.
Že pogled na parkirano osmimo daje vedeti, da je to avto, ustvarjen tudi za nabiranje kilometrov na dirkališču. Ne le kupejevska podoba z dolgimi stranskimi vati, tudi oblikovanje strehe v stilu 'double-bubble' spominja na športne kreacije, spodnji spojler, velika vstopišča zraka, povsem svež oblikovni prijem pri svetilih zadaj, ali pa izjemno ozki žarometi (najtanjši do zdaj pri BMW), ki svetijo do 600 metrov daleč v laserski tehnologij. Spoznate jih po modrih odtenkih.
Impozanten je tudi zaradi več kot 4,8 metra dolžine. In če ste se spraševali, to ni zamenjava za ugaslo serijo 6, prav tako ni le kupejevska različica serije 7, s katero si deli platformo. Sedi se športno nizko, a zardi prvovrstnega usnja, udobno.
V notranjosti so sicer štije sedeži, a poudarek je na prednjih dveh. Dizajn zagovarja čistost. Serijsko usnje dopolnjujejo izbrani materiali. Voznik ima pred seboj serijski 12,3-palčni zaslon, na armaturki pa je še 10,25-palčni. iDrive razume gibe roke, glas ali dotik, nekaj je seveda tudi fizičnih gumbov. Kratka ročica menjalnika je lahko obdana v steklo. Osmica je visoka le 1,34 metra, v prtljažniku ima 420 litrov prostora. Spredaj so kolesa vpeta z dvojnim vzmetenjem, zadaj z večvodillno premo. Še dodatno piljenje strokovnjakov iz M oddelka naj bi zagotavljalo vrhunsko dogajanje v ovinkih.
Dolg motorni pokrov na začetku skriva dva tipa motorjev. Model BMW M850i xDrive Coupé M Performance ima V8 motor z največjo močjo kar 390 kW (530 KM). Pospešek do 100 km/h je zgolj 3,7 sekunde, posebnost tega avta je tudi posebni športni izpuh s športnim zvokom. Avto je serijsko postavljen na 20-palčna kolesa z 19-palčnimi zavornimi diski. BMW 840d xDrive Coupé z vrstnim šestvaljnimi dizelskim motorjem pa razvije 235 kW (320 KM). Pospešek je 4,9 sekunde, serijska kolesa so velikosti 18 palcev.
Zdaj so znane tudi cene za slovenske kupce. 113 tisočakov stane osmica z dizelskim motorjem in skoraj 152 tisoč evrov za M850i xDrive.
Kako smo pri nas vedno zadnji. Ta avto so, npr.Hrvati, predstavili že avgusta na Šolti, da ne naštevam naprej.