Z1 in Z3 sta bila BMW modela, ki sta v devetdesetih letih prejšnjega stoletja mamila številne ljubitelje roadsterjev. BMW je zdaj na ceste vrnil roadster Z4, vozilo, ki ga je lani ukinil po osmih letih proizvodnje. Roadsterjev je ob SUV mrzlici na cestah vse manj. Pri BMW so se tokrat dela lotili nekoliko drugače, saj si arhitekturo deli z novo Toyoto supro, ki bo še predstavljena.
S tem jim je uspelo stroške razvoja, inženiringa in proizvodnje obdržati v mejah, ki omogočajo izdelavo malo serijskih modelov. BMW je različico Z4 M40i first edition predstavil v četrtek zvečer na dogodku Pebble Beach, v Kaliforniji, kjer je lani predstavil koncept roadsterja z električno pomično mehko streho in s tem pokazal, da bo prav Kalifornija eden glavnih trgov za novi roadster. Evropejci bomo premiero vozila dočakali v začetku oktobra na avtomobilskem salonu v Parizu.
Posebna različica predstavljena na Pebble Beachu ima posebno oranžno "Frozen metalik" barvo, BMW Individual High Gloss Shadow Line detajle, črna ogledala, 19-palčna platišča, LED žaromete, v nekoliko povečani potovalni kabini pa posebno črno usnje, električno nastavljive sedeže s spominsko funkcijo, Harman Kardon audio sistem, BMW projekcijski zaslon, digitalno armaturno ploščo z 12,3 palčnim zaslonom ...
Ponuja lahko tudi elektronsko nadzorovane amortizerje, M aluminijasta platišča, M zavore in tudi elektronsko nadzorovano blokado diferenciala.
V ponudbi bodo štiri in šestvaljni motorji. BMW Z4 M40i ima pod motornim pokrovom 3,0-litrski šestvaljni motor z 253 kW moči (340 KM) in 450 Nm, ki je povezan z osemstopenjskim samodejnim menjalnikom. Pospešek od 0 do 100 km/h je 4,6 sekunde, največja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h. Po tovarniških podatkih je povprečna poraba goriva 7,4 l/100 km.
Več tehničnih podatkov bodo pri BMW razkrili kasneje. Proizvajali ga bodo v obratih podjetja Magna Steyr v Gradcu.