Avto
4140 ogledov

V Amsterdamu nam je Toyota predstavila veliko novost, ki prihaja tudi v Slovenijo

Toyota se v mobilno prihodnosti podaja z znamko Kinto
1/8
MatijaJanežič
Toyota je pod geslom "Move Like Magic" (Premikaj se kot v čarovniji) predstavila svojo novo znamko Kinto, v okviru katere bo razvijala storitve in tehnologije za delitveno mobilnost prihodnosti.

V Amsterdamu smo se udeležili dogodka Kenshiki, na katerem je Toyota predstavila prihodnost svoje dejavnosti v Evropi, v kateri bo bo poleg novih modelov, med katerimi so tudi novi SUV spodnjega razreda in iritev športne podznamke Gazoo Racing, ključni del predstavljala tudi znamka za razvoj prihodnje mobilnosti, ki so jo poimenovali Kinto.

 Pri Toyoti pravijo, da se naša družba hitro spreminja in za njo so trije gonilni dejavniki. Prvi so ljudje, ki hočejo biti povezani, spreminjajo odnos do avtomobilov in čedalje bolj sprejemajo alternativne oblike mobilnosti in delitveno ekonomijo. Drug dejavnik so mesta. Soočajo se z izzivi povečevanja prebivalstva z rastočimi potrebami po mobilnost, hkrati pa tudi z izzivi, kako zmanjšati gnečo na cestah in onesnaženje. Tretji dejavnik je tehnologija. Prihajajo nove poslovne platforme, internet stvari in povezani avtomobili, ki bodo prinesli rešitve, ki si jih še pred nedavnim nismo mogli predstavljati.

Toyota se v mobilno prihodnosti podaja z znamko Kinto | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Toyota bo mobilnostni partner prihodnjih olimpijskih in paraolimpijskih iger. V Tokiu 2020 bodo predstavili in uporabili svoje prve izdelke za avtonomno mobilnost, v Pekingu 2022 bodo razširili evropske storitve, v Parizu 2024 pa bi radi končno izpolnili obljubo o mobilnosti za vse.

Pri Toyoti so se odločili, da se bodo prepustili spremembam in se, kot je povedal Toyotin predsednik Akio Toyoda, pretvorili v mobilnostno podjetje. To zahteva velike spremembe, saj prehajajo v poslovno okolje, ki sega izven dosedanje domene avtomobilskih proizvajalcev. V ta svet zato vstopajo z novo globalno mobilnostno znamko, ki so jo poimenovali Kinto in je prvi mejnik na poti v svet, ko bodo zagotavljali mobilnost za vse.

DriveMe TO SO CENE Avto Avtomobili ne bodo samevali. Šest slovenskih podjetij si deli avtomobile

Pet storitev

Kot je povedal CEO Toyot Fleet Mobility Tom Fux, Kinto predstavlja njihovo pot v mobilnost, ki mora biti za uporabnike preprosta in brez naporov. Svojim strankam bi radi dali, kar je zares pomembno. Vse kar morajo storiti je le, da vstopijo v vozilo, plačajo in se odpeljejo. Zagotovili bi radi zanesljive storitve za ljudi z vsakršnimi potrebami in sposobnostmi na potovanjih vseh vrst. Mobilnost pa mora biti tudi vzdržna, zato menijo, da je bistvenega pomena za njihovo dejavnost tudi zmanjšanje vplivov na okolje.

Toyota se v mobilno prihodnosti podaja z znamko Kinto | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Storitve znamke Kinto bo Toyota predvidoma ponudila na vseh evropskih trgih, vendar bo izvedba postopna, odvisna pa bo od posameznih storitev. Kinto One so že lansirali na nekaterih evropskih trgih, kjer se mu bosta kmalu pridružila še Kinto Join in Kinto Share. Trenutno v Dublinu, Benetkah, Kobenhavnu in Madridu potekajo druge iniciative, ki jih bodo vključili v Kinto.

In kakšne so oziroma bodo storitve podjetja Kinto? Pri njegovi zasnovi izhajajo iz sedanjega koncepta lastništva avtomobila, radi pa bi zagotovili storitve, ki bodo zadovoljile potrebe strank v vsem spektru mobilnosti. Kinto One je polna leasnig storitev. Gre za alternativo konvencionalnemu lastništvu, pri kateri ponudnik prevzema tveganje zmanjševanja vrednosti avtomobila in doda servisne storitve. Kinto Flex ponuja naročnino na več avtomobilov, ki strankam omogoči lahek, prilagodljiv in ugoden dostop. Kinto Join bo ustrezal uslužbencem podjetij, ki si bodo želeli deliti avto med vožnjami na delo in domov. Kinto Share je car sharing storitev. Ostane še Kinto Ride, v okviru katerega razvijajo možnosti za delitve voženj. Na koncu bi radi združili vse svoje mobilnostne storitve in jih z zunanjimi partnerji v transportu združili v multimodalno storitev Kinto Go.

toyota mirai, gorivne celice, toyota, toyota adria Kaj smo ugotovili? Avto Je to res prihodnost? Vozili smo avto na vodik

Toyota se v mobilno prihodnosti podaja z znamko Kinto | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Trdni temelji

Gradnja mobilnostnega podjetja zahteva trdne temelje, zato so Kinto zgradili na dejavnostih, ki jih že opravljajo. To so Toyota Motor Europe, Toyota Financial Services in Toyota Insurance Management. S teh temeljev so začeli graditi tudi ključne dejavnosti za začetek mobilnostnega posla. Pred časom so organizirali storitvi Toyota Connected Europe in Toyota Fleet Mobility, ki bosta ključni za dosego njihovega cilja. Razvijajo tudi vrsto vozil, ki so prilagojena za deljeno mobilnost, delajo pa tudi na vzpostavitvi partnerskega ekosistema.

Kot je na prdstavitvi znamke Kinto povedal direktor Mobility & Connected Technologies Luigi Luca, počasi širijo foto vozil v ponudbi, a kot pravi, za njih razvoj Kinta ni šprint, ampak maraton. Najprej se morajo naučiti, kako ljudje sprejemajo storitve in na tem bodo gradili prihodnost. Preverjajo tudi, kako daleč lahko gredo na področju fleksibilnosti storitve.

Storitev Toyota Connected je do zdaj njihov največji korak v mobilnostno podjetje. Ustanovili so jo na Japonskem, potem pa se je hitro razširila po svetu. Z odprtjem Toyote Connected Europe v Londonu leta 2018 so že dodatno razširili doseg in sposobnosti globalne tehnološke mreže. Toyota Connected upravlja Toyotin podatkovnih center, razvija digitalne produkte, ki izhajajo iz uporabniške izkušnje, in izkorišča prakse za hitro dostavo podatkov. V njenem okviru izstopata platforma za mobilnostne storitve, globalni digatalni ekosistem, ki zagotavlja orodja, ki so potrebna za razvoj mobilnostnih storitev, in spletna varnost in zasebnost, ki sta ključnega pomena v novi dobi mobilnosti na osnovi podatkov.

Toyota se v mobilno prihodnosti podaja z znamko Kinto | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Drugi steber je Toyota Fleet Mobility, ki so jo ustanovili oktobra 2018. Odločili so se, da bodo ustanovili lastno dejavnost za oblikovanje prehoda med lastništvom in souporabo avtomobilov. Podjetje ne zagotavlja le polne leasing storitve, ampak je tudi temelj za vse prihodnje mobilnostne storitve v zvezi z avtomobili. V dobrem letu so vzpostavili posle na sedmih ključnih evropskih trgih in postali srednji igralec na področju fleet management.

toyota mirai, gorivne celice, toyota, toyota adria, vodikova družba Kaj moramo vedeti? Avto Vozili smo avto na vodik, kaj moramo vedeti?

Pomen naprednih tehnologij

Če gledajo v prihodnost, novi ključni steber vidijo v naprednih tehnologijah in razvoju produktov za deljeno mobilnost. Da bi ustregli potrebam posameznikov, korporacij in mest, morajo na novo premisliti razvoj avtomobilov. Poleg konvencionalnih avtomobilov zato razvijajo tudi vrsto drugačnih produktov, od manjših vozil za osebno mobilnost, preko avtonomnih vozil in kombijev za pokrivanje različnih potreb. Primer njihovega pogleda na izdelke za mobilnost prihodnosti je vozilo toyota e-pallete, ki kot prilagodljiva mobilna platforma lahko ustreže zelo različnim potrebam.

Toyota se v mobilno prihodnosti podaja z znamko Kinto | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

Pri Toyoti pravijo, da so nekatera mesta sama izrazila zanimanje za njihove storitve, so pa tudi izdelali seznam mest, ki bi jih zanimala kot partnerji. Na mobilnost gledajo kot na dvosmerni dogovor. Najprej v mestu določijo specifične lastnosti mesta, potem pa poiščejo rešitve, ki jih lahko zagotovijo. Ni nujno, da povsod ponudijo vseh pet storitev znamke Kinto, ampak je to odvisno od narave vsakega mesta posebej. V pogovorih so bili tudi z Ljubljano in že določili tri storitve, ki bi jih radi zagotavljali. V Ljubljani Toyota sicer že izvaja iniciativo DriveMe, ki bo sčasoma tudi prišla pod okrilje Kinta.

A kot poudarjajo pri Toyoti, mobilnostnega okolja za prihodnost ne bodo mogli oblikovati in razviti sami, zato pri razvoju ekosistema sodelujejo tudi z zunanjimi partnerji. Zanašajo se tudi na dolgotrajni odnos s svojimi prodajalci, ki jim bodo pomagali pri prehodu s prodaje avtomobilov na zagotavljanje delitvene mobilnosti. Pomembno je tudi partnerstvo z mesti, ki se spopadajo z urbanimi težavami, kakršna sta prenatrpanost z vozili in onesnaženost okolja. S Parizom se denimo pripravljajo na vlogo mobilnostnega partnerja na Olimpijskih igrah 2024. Zanašajo se tudi na sodelovanje z uveljavljenimi in zagonskimi podjetji na področju mobilnosti.

toyota mirai, gorivne celice, toyota, toyota adria, vodikova družba, energy observer OBISKALI SMO Avto Plovilo, na katero bi bila ponosna tudi Greta Thunberg

Toyota se v mobilno prihodnosti podaja z znamko Kinto | Avtor: MatijaJanežič MatijaJanežič

 

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.