V dvaindevetdesetem letu starosti se je prejšnji teden poslovil Erhard Schnell, dolgoletni Oplov vodja oblikovanja, ki je poleg legendarnega opla GT poskrbel tudi za oblike rekorda, corse, calibre in številnih drugih modelov.
Pri Oplu pravijo, da je bil Schnell z njimi povezan vse do konca in se je do konca življenja udeleževal tudi njihovih dogodkov. Leta 2018 je tako zna dirkališču Hockenheim z ljubitelji iz vsega sveta praznoval petdesetletnico enega svojih najbolj ikonskih modelov, opla GT, ki pa ni bil njegov edini oblikovalski izdelek, ki se je zapisal v avtomobilsko zgodovino.
Schnell, ki se je rodil leta 1927 se je takoj po študiju industrijske grafike v Offenbachu leta 1952 zaposlil pri Oplu, kjer je že od začetka delal kot oblikovalec. Vendar pa je vse življenje ostal strasten grafični umetnik, zato je vedno rad omenil, da je zasnoval razpotegnjena napisa na oplih kapitänu in rekordu. Leta 1961 ga je Opel poslal v General Motorsovo tehnično središče v Detroitu, kjer je izpopolnil svoje oblikovalsko znanje, kar se je kmalu odrazilo tudi v praksi.
Legendarni model
Po vrnitvi v Rüsselsheim je namreč začel leta 1962 razvijati Oplov prvi študijski avtomobil in delo nadaljeval v novem Oplovem oblikovalskem studiu, ki so ga odprli leta 1964. Iz projekta je nastala študija experimental GT, ki so jo zaradi dinamične oblike primerjali z oblinami steklenice coca-cole in so jo leta 1965 predstavili v Frankfurtu. Minila so še tri leta in na ceste je zapeljal serijski opel GT, ki si je kmalu pridobil status kultnega avtomobila.
Schnell je pozneje med drugim oblikoval tudi prvo generacijo opel corse, ultra aerodinamične oblike pa je urezal tudi calibri, prav tako pa tudi vectri, na kateri je bila calibra zasnovana. V svoji dolgi karieri je med drugim sodeloval tudi pri oblikovanju polov rekorda C, mante A, ascone B in kadetta D, »njegove« pa si bile tudi študije opel geneve, opel coupe diplomat, opel tech 1 in opel GT 2+2.
Pri Oplu vse življenje
Poleg tega, da je bil nekaj časa tudi sam šef oblikovanja, je pri Oplu preživel šest drugih šefov oblikovanja. Leta 1992 je zavrnil upokojitev. Celo leta 2014, ko so ga vprašali, če bo končno odložil svinčnik, je povedal: »Niti slučajno. Delo sem preprosto odnesel domov, kjer oblikujem v svojem vrtu. Pogosto tudi slikam z vodnimi barvami. Nikoli se ne bom mogel povsem umakniti.«