Opel se je že pred calibro lahko pohvalil z vrsto kultnih športnih kupejev, kot so bili opel GT, monza ali manta, njihovo formulo za uspeh pa je nadaljevala tudi calibra, ki jo je Opel javnosti prvič pokazal jeseni 1989 na avtomobilskem salonu v Frankfurtu. Calibra je nadaljevala tudi koncept, ki ga je uveljavila njena predhodnica manta, po katerem je bila zasnovana na "običajni" limuzini. V primeru mante je bila to ascona, v primeru calibre pa insigniina predhodnica in asconina naslednica vectra. In recept je bil očitno zelo učinkovit, saj je v sedmih letih, kolikor so calibro izdelovali, na ceste zapeljalo 238.647 primerkov.
A opel calibra ni bil le oblikovno privlačen dvovratni športni kupe, ki je na zunaj precej uspešno skrival sorodnost z vectro, kar pa ni veljalo za voznikov delovni prostor, ampak so se pri Oplu ob njeni predstavitvi pohvalili, da jim je uspelo oblikovati tudi najbolj aerodinamični serijski avtomobil dotlej. Lepa elegantna karoserija se je namreč pohvalila z zelo ugodnim količnikom zračnega upora 0,26.
Praktičen in opremljen športni kupe
Calibra je kljub temu bila tudi povsem vsakdanje uporaben avtomobil, z velikimi zadnjimi vrati, pod katerimi se je skrival prtljažnik s prostornino do 980 litrov. Zaradi velike medosne razdalje so se dobro počutili tudi potniki na zadnji klopi, v opremo pa so bili vključeni tudi servo volan, kratki petstopenjski menjalnik, soliden zvočni sistem in zatemnjene šipe. Kupci so si lahko za doplačilo omislili še klimatsko napravo, ki tedaj še ni bila samoumeven del opreme, štiristopenjski menjalnik ali električno strešno okno in še marsikaj. Calibra je bila opremljena tudi z ABS in elipsoidnimi žarometi, oblikovalci pa so poskrbeli celo za prizanesljivost do pešcev med morebitnim trkom, k čemur so pripomogli zaobljeni robovi, skriti brisalniki vetrobranskega stekla in skriti kanali za odvajanje vode s strehe. Vsi ti ukrepi so navsezadnje pripomogli tudi k lepšemu in bolj elegantnemu videzu avtomobila.
Calibra je bila v Evropi eden bolj zaželenih športnih kupejev devetdesetih let. Tehnična osnova je izhajal iz opla vectre prve generacije. Notranjost je bila udobna in prostorna. Calibra se je pohvalila z ugodnim količnikom zračnega upora 0,26. Prebrskali smo spletne oglase. Cene za calibro so med 1.500 in 5.000 evri.
Ker je izhajala iz vectre, je bila calibra v osnovi na voljo s prednjim pogonom, na voljo pa je bila tudi calibra 4x4, pri kateri je štirikolesni pogon poskrbel za učinkovito prenašanje moči motorjev na podlago. A najbolj zaželena je bila calibra turbo, z odzivnim 150-kilovatnim turbobencinskim motorjem, ki se je pohvalil predvsem z veliko navora z zelo ugodno krivuljo rasti, ki je na ceste zapeljala leta 1992. Calibrini motorji so bili opremljeni tudi s tedaj še ne obveznimi katalizatorji, ki so poskrbeli za čistejši izpuh.
Zaželene posebne serije
Calibra je bila uspešna tudi na dirkah turnih avtomobilov, kar se je odrazilo tudi v posebnih serijah. Ob vstopu na prvenstvo DTM leta 1993 je Opel pripravil posebno serijo calibra keke rosberg edition v Oplovi belo-rumeni DTM barvni shemi in s 125-kilovatnim 2,5-litrskim motorjem V6, še bolj ekskluzivna pa je bila serija calibra cliff motorsport edition v barvni kombinaciji dirkalnika, s katerim je Manuel Reuter leta 1996 zmagal na prvenstvu ITC. Posebna je bila tudi serija Last Edition, s katero se je calibra poslovila. Zadnjo calibro so izdelali 29. avgusta 1997 in ostala je brez naslednice.