Od lani je delež poslovnežev v Severni Ameriki, ki se raje vozijo z Uberjem, narasel s 14 na 47 odstotkov.
Raziskava temelji na okoli 28 milijonih podatkih o poslovnih potovanjih na leto. Podjetje Uber povezuje stranke z vozniki, ki imajo avtomobil in so na voljo preko pametnih telefonov. Vozniki so skoraj neregulirani, kar sproža nekaj skrbi glede varnosti, vendar pa vsakdo, ki se je kdaj po New Yorku vozil z rumenim taksijem, ve, da regulacija ne pomenijo nujno veliko.
Uberjevi šoferji so izpostavljeni veliko strožjim ukrepom, saj jih potniki sproti ocenjujejo in tisti s slabimi ocenami bo hitro brez posla.
V San Franciscu uspešen, v New Yorku manj
Letos je največji delež cestnih prevozov poslovnežev z Uberjem padel na San Francisco, kjer se je kar 71 odstotkov poslovnežev najraje odločilo za Uber. V New Yorku se zadeva še ni tako prijela, saj ima Uber le 20-odstotni tržni delež med poslovneži.
Se pa Uber na drugi strani Atlantika sooča z veliko nasprotovanja obstoječih ponudnikov storitev cestnega prevoza, predvsem taksistov. Enako je v Evropi, kjer je nemško sodišče prepovedalo delovanje ameriške aplikacije za pametne telefone Uber po vsej državi. Razsodbo so z odprtimi rokami sprejeli nemški taksisti, ki so opozarjali, da Uber deluje izven zakonodajnih okvirov in ne zagotavlja spoštovanja varnostnih standardov.
Taksisti Uber smatrajo za nelojalno konkurenco, saj z aplikacijo odpade potreba po dispečerskem centru in plačilu licenc, ki v nekaterih državah za taksi službe stanejo več sto tisoč evrov. Prav tako vozniki Uberja niso podvrženi nadzoru. Tako nemški taksisti poudarjajo, da bo odločba sodišča služila predvsem zagotavljanju kakovosti storitev in varnosti strank.