Type R nove generacije že dolgo buri domišljijo ljubiteljev "hot hatchov", a napetost še ne bo popustila, saj Japonci v Parizu kljub drugačnim prvotnim predvidevanjem ne nameravajo pokazati končnega izdelka.
-
Tudi navadni civic bo odslej nekoliko drugačen. Več TUKAJ.
Namesto tega bo na salonu ta teden na ogled še en koncept, ki pa je v primerjavi s tistim iz Ženeve izpred pol leta drugačen le v barvi, saj je namesto v rdečo tokrat pobarvan v modro.
So se pa Japonci tokrat nekoliko razgovorili tudi o posebnostih. Kot pravijo pri Hondi, bo po zaslugi novega 2,0-litrskega motorja, ki zaradi uporabe turbo polnilnika pomeni velik prelom v zgodovini znamke, novi type R sploh najmočnejši doslej, tudi če poleg civica vzamemo v ozir modele integra, accord in celo NSX. Še vedno sicer velja uradna dikcija, da bo novi motor zmogel "prek 280 konjev" (+205 kW), krasila pa naj bi ga izredna odzivnost.
Prvič nastavljivo podvozje
Type R bo vključeval še številne druge za Hondo nove rešitve. Tako bo poleg volanskega obroča gumb +R. Pritisk nanj bo v hipu spremenil odzivnost delovanje motorja in podvozja, volanski mehanizem bo še neposrednejši, avto se bo takrat spremenil v bolid za dirkališče, napovedujejo Japonci. Podvozje avtomobila bo samodejno prilagajal blažilnike, voznik bo lahko izbiral med štirimimi raznovrstnimi voznimi režimi. Zanimivo pri Hondi vztrajajo, da se takšnemu vozilu v prid užitkom lahko poda le ročni menjalnik, tako dvosklopčne avtomatike očitno ne bo na voljo.
Avto bo imel tudi lastno rešitev sprednjega vzmetenja, ki bo izničevalo volanski navor med pospeševanjem.
Type R bo izdelovan v Veliki Britaniji, na prodaj pa bo "v letu 2015." Kdaj bodo vendarle pokazali serijsko različico, pa pri Hondi še molčijo. Prav tako so vsi detajli v notranjosti še bolj kot ne stvar domišljije, saj Honda še ni postregla s fotografijami.