Avto
17 ogledov

Twingo III bo povsem drugačna zgodba

Sylvain Rembaux Andrej Leban
O prenovljenem twingu je za Žurnal24 spregovoril mož, ki je budno bdel nad celotnim postopkom medgeneracijskih sprememb. Sylvain Rembaux je prepričan, da je twingo odslej še bolj prepričljiv član A-segmenta.

Prenovljeni twingo je močno spremenil videz, ki se zdaj navezuje na zelo uspešno prvo generacijo. Ali na ta način priznavate, da je bila druga generacija z obliko na neki način brca v temo?

No, menim, da je bila oblika druge generacije takšna predvsem zaradi twingovega glavnega trga, torej Francije. S prenovo pa se želimo bolj približati tudi kupcem izven Francije, še posebej ženskam po 40. letu, moškim v tridesetih in družinam, ki potrebujejo drugi avtomobil. Z novo obliko smo dali več svobode dizajnu, katerega spremembe bodo videli tudi avtomobilski laiki, hkrati pa smo želeli nagovoriti imetnike prve generacije, ki bodo v novem videzu videli marsikaj znanega.

Ali obstaja kakšna statistika, koliko twingov je bilo prodanih ženskam in koliko moškim?

Okoli 60 odstotkov twingov kupijo ženske.

Renault se je v zadnjih letih predstavljal kot znamka, ki da veliko na varnost. Ni malce dvolično, da je sistem ESC, ki mora biti pri na novo homologiranih vozilih že obvezno standarden, pri twingu vedno na voljo le kot dodatna oprema?

Takšno odločitev smo sprejeli glede na proračune naših kupcev. Pri manjših avtomobilih je vsako povišanje cene zelo občutljivo, po drugi strani pa pri avtomobilih takšne velikosti kupci ESC-ja ne uvrščajo med najbolj zaželene dodatke. Zato smo se odločili, da jim avto ponudimo ceneje, njihova odločitev pa je, ali se bodo odločili tudi za ESC, ki je na razpolago.

Kakšna bo cena novega twinga?

To je odvisno od trga, a načeloma bo ista kot pri dosedanjem modelu.

Kako ste na sedežu Renaulta v Parizu zadovoljni s tovarno v Novem mestu?

Naše mnenje o Revozu je zelo visoko in twingo je eden od dokazov za to. Avtomobil je zelo uspešen na trgu, tudi neodvisne študije potrjujejo zelo visoko stopnjo kakovosti izdelave. To je za Renault zelo pomembno, saj smo znani predvsem kot proizvajalec manjših avtomobilov.

V čem se bo twingo naslednje, tretje generacije razlikoval od sedanjega?

To je popolnoma druga zgodba, o kateri pa še ne smem govoriti.

Komentarjev 2