BMW z serijo 2 active tourer vstopa v povsem nov, prodajno rastoči segment, v katerega so bili Bavarci tako rekoč prisiljeni vstopiti, saj v njem uspešna svoje modele prodaja konkurenca - predvsem Mercedes s svojim razredom B.
Prostora toliko kot v največjih BMW-jih
Uspešen recept kompaktnega avtomobila majhnih zunanjih mer in z veliko notranjega prostora so pri Mercedesu tudi pri nas dobro unovčili, enako pa si zdaj nadejajo tudi Bavarci. Z novincem naj bi ulovili predvsem kupce, ki prej nikoli niso zavili v BMW salon vozil, oziroma kupce, ki prej niso kupovali vozila premium znamk. Teh naj bi bilo kar okoli 70 odstotkov.
Čeprav je serija 2 active tourer le za centimeter daljša od BMW serije 1, pri BMW z njo v prvi vrsti nagovarjajo aktivne družine. 4,34 metra dolg avtomobil zaradi prednjega pogona ponuja obilico udobja v drugi sedežni vrsti, ki je še vzdolžno pomična. Medosna razdalja meri 2,67 metra, kar pomeni, da se v udobju za noge brez težav kosa s serijo 5.
Prilagodljiv prtljažni prostor
Prtljažnik ima sicer uporabno dvojno dno, a s 468 litri ne ponuja presežkov v razredu, saj je v mercedesu B za 20 litrov večji. Je pa zelo prilagodljiv. Zadnja klop se v razmerju 40:20:40 podre v ravno dno, takrat nastane za 1510 litrov prostora. Naslon sovoznikovega prednjega sedeža je prav tako prekopljiv, kar omogoča prevoz predmetov do dolžine 240 centimetrov.
Prvič prednji pogon, prečni motor in trivaljnik
Čeprav je prvi BMW s prednjim pogonom, Bavarci pogon že več let vgrajujejo v minije. Prav zato je bilo na predstavitvi v Münchnu malo čudno, ko so Nemci vztrajali, da si z Minijem ne deli platformo UKL 1, pač pa da gre za povsem novo arhitekturo s prečno postavljenim motorjem, kar je pri znamki BMW tudi prvič. Na nek način imajo svoj prav, saj smo po prvih prevoženih kilometrih spoznali, da je serija 2 active tourer kljub prednjemu pogonu drugačna od Minija, in v svoji duši še vedno pravi BMW, ki na cesti zadovolji z dinamiko in športnostjo vožnje.
Na slovenski trg ob začetku prodaje vstopa z novo generacijo motorjev, ki vključuje 1,5-litrski turbobencinski trivaljnik (218i) z 100 kilovati moči (136 KM) in dvema štirivaljnima prisilno polnjenima agregatoma, bencinskim 225i s 170 kilovati moči (231 KM) in dizelskim 218d z 110 kilovati moči (150 KM). Vsi pogonski agregati so v začetku prodaje, ki se uradno začne v soboto, 27. septembra, kombinirani s prednjim pogonom. Že novembra bodo naprodaj novi motorji, na voljo bo tudi štirikolesni pogon xDrive. Menjalniki so trije, na novo razviti ročni šeststopenjski, v sklopu dodatne opreme sta na izbiro 6- in 8-stopenjski Steptronic avtomatiki.
Motorna ponudba
Na izbiro so štirje paketi opreme (Standard, Advantage, Sport Line in Luxury Line). Za vstopno ceno kupec serijsko dobi šest zračnih blazin, ročno klimo, usnjen volan, stekla s toplotno zaščito, zagon motorja brez ključa, USB, runflat pnevmatike, prikazovalnik tlaka v pnevmatikah, varčevalni vozni način Eco Pro … Še vedno pa seznam dodatkov za doplačilo ostaja dolg.
Pri BMW so o prodajnih številkah še vedno skrivnostni. Cene so nastavili od 26.700 evrov naprej, kolikor je treba odšteti za vstopni turbobencinski 1,5-litrski trivaljnik, z dizelskim agregatom (218d) stane najmanj 29.000 evrov. Po omenjenih agregatih naj bi tudi Slovenci posegali najbolj množično. Trenutno najdražji 225i s samodejnim menjalnikom stane 39.700 evrov.