Avto
31 ogledov

Trax napada vrh izpod 15 tisočakov

Chevrolet trax
1/11
Andrej Leban
Chevrolet trax obetavni slovenski trg malih suvov napada z atraktivno ceno in moderno multimedijsko opremo, za povrh pa navrže še štirikolesni pogon.

Primerjave s sestrsko opel mokko se trax verjetno zlepa ne bo otresel. Delita si marsikateri sestavni del in značilnost, tudi po merah sta si na moč podobna, medosna razdalja pa je ista, kar pomeni enako prostornost znotraj. 

Vstopni tekmeci morda cenejši, a siromašnejši

S čim torej trax nagovarja, zakaj je drugačen? Najprej gotovo zaradi cene, ki je med dvema in petimi odstotki nižja kot pri mokki in se prične pri 14.990 evrih za model z vstopno opremo LS in 1,6-litrskim bencinskim motorjem. To je sicer popolnoma enaka cena kot za vstopnega nissan juka ter nekaj nad peugeotom 2008 in renault capturjem.

Cenovna primerjava med konkurenti pa je dokaj nehvaležna, saj vsak od navedenih modelov ponuja drugačno serijsko opremo, tudi spiski dodatkov so si raznovrstni. A tu je trax zelo močan, saj za osnovno ceno kupec dobi dokaj bogato opremo. Serijskih je namreč šest zračnih blazin, pomoč za speljevanje v klanec, klimatska naprava (ta je za naš trg vedno ročna), radio z USB, bluetooth, tempomat, daljinsko centralno zaklepanje … Oprema LS+ je dražja za slabih 900 evrov in doda nekaj bonbončkov.

Poslušanje radia z drugega konca sveta

Še večji preskok pa je pri opremi LT, ki naj bi bila tudi najbolj prodajana. Od LS je dražja za 1.800 evrov, bogatejša pa je za sistem za nadzorovan spust po klancu, meglenke, 16-palčna alu platišča, potovalni računalnik in še kaj, bistveni dodatek pa je multimedijski sistem Mylink, prek katerega lahko lastniki iOs ali Android pametnih naprav prek sedempalčnega zaslona na dotik upravljajo z glasbo, ali uporabljajo navigacijski program Brigo, poslušajo digitalni radio prek aplikacije Tunein in podcaste s Sticherjem. Trax je torej pogumno zaoral v polje, ki mu bodo morali prej ali slej slediti tudi vsi drugi proizvajalci.

Sestavni del Mylinka je tudi kamera za vzvratno vožnjo ter "siri eyes free," Chevroletova različica za glasovno upravljanje funkcij iphonov. Najvišje je pozicionirana oprema LT+ z 18-palčnimi platišči, usnjem in posebnimi barvnimi kombinacijami notranjosti. Rezervirana je le za najmočnejša motorja.

Lahko se spremeni tudi v gamsa

Motorji so sicer trije, najnižje pa je klasični 1,6-litrski bencinar s 85 kilovati (115 KM). Druga bencinska opcija je 1,4-litrski turbo motor s 103 kilovati (140 KM), medtem ko je dizel 1,7-litrski s 96 kilovati (130 KM). Pri turbo bencinarju je 4x4 pogon serijski, medtem ko je pri dizlu opcijski. Vsekakor pa je to je bolj kot ne posebnost v tem velikostnem razredu, ki traxa prelevi v okretnega plezalca za neutrjene poti.

Trax prihaja k Slovencem pravi trenutek, saj je trg malih križancev oziroma suvov v porastu. V prvi polovici letošnjega leta imajo denimo ta vozila že 12-odstotni delež v prodaji B segmenta. Da bo všeč mladim, skrbi postavna, že kar mišičasta oblika ter prilagodljivost, denimo poklopni sovoznikov sedež, ki omogoča prevoz dolgih predmetov. Da bo všeč tudi starejšim, naj bi bili porok visoko sedenje, nizek nakladalni rob prtljažnika in veliko odlagališč. Letos uvoznik pričakuje 150 registriranih traxov, da se bo napoved uresničila, pa je bolj kot od zanimanja odvisno od dobavnih kapacitet, saj so zaradi uspeha traxa na drugih trgih dokaj omejene.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.