Avto
46 ogledov

Tourer bliže vrhu razreda

Opel zafira tourer
1/23
Andrej Leban
Zafira tourer tekmecem streže po kupcih z obliko in potovalnim udobjem.

Zafire tourer ne oglašujejo zgolj kot naslednje generacije Oplovega enoprostorca, saj dosedanja zafira (B) ostaja trdno zasidrana v ponudbi. Zanimivo je, da se po zunanjih merah ne razlikujeta kaj dosti, vendar tourer za krog ali dva vodi po vsebini.

Na cesti zelo opazna

Videz je zelo dinamičen. Originalnost tudi znotraj znamke ji zagotavljata sprednja bumeranga, ki povezujeta odlične prilagodljive ksenonske žaromete in meglenke. Tudi zadnje luči niso konfekcijske.

Opel zafira tourer | Avtor: Andrej Leban Andrej Leban
Sprednja sedeža v testniku kljub tekstilni oblogi zelo čvrsto oblivata telo, da bi bila izvrstna, pa jima manjka še ogrevanje. Delovni prostor je sicer tipičen in vozniku prijazen, preglednost iz vozila pa mimo deljenega A-stebrička dobra. Zelo prav pridejo tudi prednji senzorji. Navigacijska naprava grafično ni prepričala.

Zafira tourer ima zelo domišljeno razvit prostor za potnike, rešitev pa ne nosi zaman imena lounge (loža). Druga vrsta ločenih sedežev je namreč prilagodljiva v vse smeri, srednji sedež pa je mogoče preprosto zložiti, pri čemer se stranska sedeža pomakneta nekoliko bližje in nazaj, medtem ko na sredini nastane udobno počivalo za roke. Za štiri potnike torej nadvse prostorno. Za ne pretirano doplačilo 400 evrov sta v dno prtljažnika neopazno zložena sedeža za šestega in sedmega potnika, ki pa ne smeta biti previsoka. Po tej plati tourer celo zaostaja za zafiro B. Prav nič napak ne bi bilo, če bi bila bočna zadnja vrata drsna po vzoru VW tourana. Prtljažnika je že v osnovi zajetnih in uporabnih 650 litrov, lahko pa naraste vse do 1.860  litrov. Hvalimo njegovo zlaganje v ravno dno.

Bencinar za regionalke

Testno vozilo je poganjal močnejši od obeh 1,4-litrskih turbobencinarjev s 103 kilovati moči. Vseeno pa to po našem mnenju zadostuje za zmerno zahtevne družinske voznike, saj je prožnost le povprečna, pri priganjanju pa mu prehitro poide sapa. V korist mu ni niti dejstvo, da sta peta in šesta prestava absolutno preblizu, zato je hrup na avtocesti že znotraj omejitev premočan.

Opel zafira tourer | Avtor: Gregor Prebil Gregor Prebil
Volanski mehanizem je natančen, podvozje v ovinkih dobro, ne pa izjemno, razmerje med trdoto in udobjem pa všečno.

Če je osnovna cena opreme enjoy še razumna, z nekaj dodatki skoči preblizu 30 tisoč evrom.

Podatki o vozilu: opel zafira tourer 1.4 turbo enjoy (7 sedežev)

Motor: bencinski, turbo, štirivaljni
Prostornina: 1.364 ccm
Najvišja moč: 103 kW (140 KM) med 4.900 in 6.000 vrtljaji na minuto
Najvišji navor: 200 Nm med 1.850 in 4.900 vrt./min
Poraba na testu: 8,4 litra/100 km (test – mešani cikel), izpust 158 g CO2/km
Zmogljivosti: 200 km/h, pospešek 10,8 sekunde od 0 do 100 km/h
Mere (D x Š x V) (v mm): 4.655 x 1.885 x 1.685, medosna razdalja: 2.760
Prtljažnik: 650–1.860 litrov
Cena: 23.330/29.090 (osnovni/testni)

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.