Tiskovna agencija Reuters poroča, da je omenjeni voznik nedavno prometno nesrečo doživel v Pekingu. Njegov avtomobil se samodejno ni izognil vozilu parkiranem z leve strani, ki je delno stalo na vozišču. Pri trku sta bili obe vozili poškodovani, nastala pa je zgolj materialna škoda, nihče ni bil poškodovan.
To je prva znana poškodba na Kitajskem, ki naj bi jo zakriil avtopilot. V ZDA je bolj odmeven primer s Floride, s prvo smrtno žrtvijo, potem, ko tesla model S ni zavirala pred stoječim tovornjakom. To je bil po pisanju Reutersa tudi vzrok, da so Teslin avtopilot pod drobnogled vzeli tudi zakonodajalci in strokovnjaki iz ameriške Nacionalne agencije za varnost v promet. Oglasili pa so se tudi iz Tesle Motors, kjer zatrjujejo, da neprestano delajo na izboljšanju sistema. "Tedensko se trudimo razviti nove tehnične rešitve, hkrati pa rešujemo jezikovne neuskaljenosti. Časovnica nima nikakršne povezave z aktualnimi dogodki," so iz podjetja zapisali odgovore Reutersu. Pri Tesli Motors tudi neprestano poudarjajo, da je pri avtopilotu treba upoštevati navodila, kot je to, da mora biti voznik vseskozi pripravljen prevzeti nadzor nad vozilom.
Teslin Avtopilot 2.0 bo imel še več senzorjev
Teslin polsamodejni sistem za vožnjo pod imenom Avtopilot 2.0 bo imel še več senzorjev, trdijo Američani, s čimer bodo izboljšali vozno izkušnjo. Avtomobil bo imel najmanj tri prednje kamere, radarje vgrajene v kote odbijačev spredaj, imel pa bo tudi izboljšano programsko opremo. Večje število kamer omogoča delovanje posebnih funkcij. Ena od kamer bo zmogla "skenirati" več voznih pasov, druga spremljati promet na samem voznem pasu na katerem se nahaja vozilo, tretja pa bo namenjena podpori. Novi radarji bodo omogočili, da sistem preverja dogajanje v prometu v širšem okolju električnega vozila. Pri Tesli Motors so že večkrat poudarili, kako pomembna bo programska oprema za delovanje samodejne vožnje. To neprestano dodelujejo in nadgrajujejo, kar bo izboljšalo delovanje aplikacije, tudi v obstoječih modelih.