Dobavitelj digitalnih zemljevidov Here, proizvajalec avtomobilskih komponent Continental in razvijalec avtomobilske programske opreme Elektrobit namreč sodelujejo pri razvoju rešitev, s katerimi bodo dogovorili na zahteve evropskih direktiv.
Evropska unija v zadnjih letih ne zaostruje le okoljskih predpisov, ampak tudi varnostne. V tem okviru je nastala tudi zahteva, da bodo morali avtomobilski proizvajalci od leta 2022 vse avtomobile, ki jih bodo hoteli prodajati v Evropski uniji, opremiti tudi z inteligentnimi hitrostnimi pomočniki, ki bodo zmogli veliko več od zgolj preprostega prepoznavanja prometnih znakov.
Ti so sicer že danes pomemben faktor pri doseganju dobrih ocen na preskusnih trčenjih agencije Euroncap, vendar jih proizvajalci lahko v avtomobile vgrajujejo v okviru serijske opreme ali zgolj opreme za doplačilo. Današnji sistemi za prepoznavanje prometnih znakov sicer dobro delujejo v odličnih pogojih vodljivosti, slabše pa, ko je ta omejena. To naj bi se spremenilo po letu 2022 oziroma že letošnje leto, saj naj bi prve sisteme, ki jih bo razvil konzorcij treh podjetij, v avtomobile začeli vgrajevati že konec leta.
Skupek tehnologij
Sodelavec podjetja Here Carsten Hurasky je pojasnil, da so pri njihovem sistemu uporabili kombinacijo kamer, kart in lokalno baziranih storitev, prav tako pa tudi softver Electronic Horizon, ki ga je Here že leta 2017 napovedal na sejmu CES v Las Vegasu in naj bi v končni izvedbi omogočal tudi avtonomno vožnjo. Takšen skupek tehnologij bo med drugim zagotavljal zelo natančne podatke o omejitvah hitrosti, denimo tudi o tem, za katere kategorije vozil določena omejitev velja in tudi, če je omejena le na enega ali vse vozne pasove, kjer je teh seveda več.
Inteligentni hitrostni pomočniki naj bi zagotovili tudi hitrejše uvajanje možnosti avtonomne vožnje od tretjega do petega nivoja, saj se bodo avtomobili po njihovi zaslugi laže držali dejanskih omejitev hitrosti. S tem se bodo zmanjšali tudi poraba goriva in izpusti škodljivih snovi. Zakonodajalci predvidevajo, da naj bi uvedba takšnih pripomočkov zgolj izpuste ogljikovega dioksida zmanjšala do osem odstotkov, temu ustrezno pa bi se povečali tudi dosegi električnih avtomobilov.
kje pa piše glede omejevanja hitrosti? normalno da avto, ki bere znake, vozi po omejitvah... če pa pač poteraš, je to to... že več kot 10 let serijsko v nekaterih avtih...
kaj pa ce bi omejili hitrosti vsem avtomobilom na mx 150? bi verjetno bili cenejsi, zdaj bodo pa z vsemi temi dodatnimi "pripomocki" drazji
Ti, ti lumpi, a Jožici boste omejevali hitro speljevanje da bi preprečila nesrečo. Ona potrebuje v ta namen pospešek 4,2 sek do 100. Torej je ne silite v nesrečo.