Slovenec Tom Fux je novi Toyotin vodja prodaje v Evropi. Je eden najvišje rangiranih managerjev slovenskega rodu v avtomobilski industriji nasploh. Nekdanji direktor Toyote v Sloveniji je napredoval v vodjo prodaje znamk Toyota in Lexus za vso Evropo.
Pod vodstvom novega evropskega šefa japonske znamke Matta Harrisona se je zgodilo še veliko drugih kadrovskih sprememb.
Toyotin novi evropski šef Matt Harrison namreč po štirih mesecih na čelu nadomešča številne direktorje evropske organizacije japonskega proizvajalca avtomobilov. Tom Fux, ki je bil nazadnje odgovoren za nove storitve mobilnosti avtomobilske družbe v Evropi, bo s 1. julijem postal novi vodja prodaje znamk Lexus in Toyota, piše nemški Automobilwoche.
Od Slovenije do Nemčije in Bruslja
Tom Fux se je po končanem študiju leta 1998 zaposlil pri Toyotinem novem podjetju v Ljubljani, kjer je najprej opravljal delo asistenta v prodaji. Po letu in pol je napredoval do vodje prodaje in skrbel za marketing, pozneje pa je vodil tudi širitev Toyote po državah nekdanje Jugoslavije. Na koncu je pri 28 letih postal direktor Toyote v Sloveniji.
Kriznega leta 2008 je s tega položaja odšel v Bruselj, kjer je pri Toyota Motors Europe prevzel krizni menedžment in stabiliziral podjetje. Leta 2010 je postal izvršni direktor za cenovno pozicioniranje in načrtovanje, leta 2012 pa izvršni direktor za prodajo. Bil je tudi v ožji ekipi, ki je ustvarila strategijo za uvajanje hibridnih avtomobilov, pred nastopom vodilne funkcije za mobilnost pa je bil na čelu Toyotine družbe v Nemčiji, kjer je restrukturiral prodajno mrežo in jo usmeril na uspešno pot.
Fux je oktobra leta 2018 postal vodja novega oddelka Toyota Fleet Mobility Europe, ki je bil v začetku tega leta preimenovan v novo organizacijo Kinto Europe. Ko je bil na omenjeni funkciji smo na zurnal24.si z njim opravili tudi intervju, v katerem je napovedal, da se bomo lahko tudi Slovenci kmalu odpovedali lastništvu avtomobila. Vabljeni k branju.