Prehitevanje tovornjaka na običajni cesti je zahtevno dejanje, ki se ga velja lotiti le v primeru dovolj dolge ravnine. Veliko bolje in varneje je preživeti kakšno minuto na cesti več, kot pa zapeljati v grob.
Neučakanost bi lahko voznika ponižne lade 110 stala življenja. Posnetek kamere, pripete na tovornjaku ali kombiju, ki je vozil za njim, dokazuje ruleto, ki se jo je šel:
- ni vozil kakšnega S63 AMG s pospeškom 4,3 sekunde od 0 do 100 in 358 kW/610 Nm, temveč lado z 1,2-litrskim atmosferskim motorjem, 66 kW in 128 Nm navora, ki naj bi do prve stotice popešila po 12 sekundah;
- gotovo je moral videti beli tovornjak, ki mu prihaja nasproti, a je vseeno verjel v uspeh svoje nestrpnosti;
- veliko prej bi moral spoznati, da se ne bo izšlo, takrat bi z zaviranjem morda še lahko rešil celo kožo;
- v kritičnem trenutku je raje kot z manevriranjem zavrl na polno tako, da je avto zaneslo v tovornjak in ga obrnilo, nakar sta sledila še dva trka.
Tudi oba tovornjakarja glede na posnetek nista kaj dosti pripomogla pri reševanju kritične situacije. Tako voznik prehitevanega tovornjaka kot tistega, ki je pripeljal nasproti, bi se morda z zaviranjem in umikanjem proti robu ceste izognila "športni" ladi. A očitno na takšne "norce" v Rusiji sploh ne reagirajo več.
Menda so reševalci voznika iz razbitin potegnili živega, piše poleg komentarja v videu z Youtuba.
dezurni@zurnal24.si
Glej datum na posnetku.
Zato pa vedno kupujem čim bolj močnejši avto. Manj kot 150 konjev sigurno ne . Na cesti je vedno več počasnežev in ti tak avto zelo prav pride, da jih lahko čim bolj varno prehitiš.