Lastnik kie je v eni od poslovalnic mreže Luther Automotive Group opravil servis avtomobila, pri čemur so mu morali zamenjati filter zraka v potniški kabini. Račun 70 dolarjev (63 evrov) se mu je zdel za takšno storitev odločno previsok, zato je napisal pismo, v katerem se je potožil.
Prejel je nenavaden odgovor. Kot so mu zapisali na servisu, jih je njegovo pismo spodbudilo, da so opravili raziskavo trga. Ugotovili so, da so njihove cene za menjavo filtra dejansko na zgornji meji tistega, kar nudijo konkurenti.
V zahvalo so stranki poslali darilno kartico v višini 25 dolarjev za storitev v franšiznih delavnicah, poleg pa še 25 dolarjev vredno kartico za nakup goriva. Ker se je pritožil, je torej lastnik na koncu plačal le 20 dolarjev.
Prav gotovo pa si je servisna mreža s to potezo pridobila ogromno novih strank.
dezurni@zurnal24.si
Mogoce bi naslednjič navedli vir "članka", ki ste ga prevedli. Novinarska integriteta itd.https://www.reddit.com/r/pics/comments/3q1wwg/i_emailed_a_local_car_dealership_to_complain_that/
Malo takih. Sam sem kupil novega renault Megana pri katerem mi cuka klima na vsakih 20 sekund. Ko sem o zadevi obvestil Renault, so mi opravili pregled in ugotovili, da je cukanje normalno delovanje vozila. O kakšni podobni stvari kot… ...prikaži več je omenjena v pismu lahko le sanjam....konec koncev le živim v Sloveniji :(