Toyota je na avtomobilskem salonu v Los Angelesu predstavila priključno hibridni športni terenec RAV4. Z njim Toyota odgovarja na bližnje izzive o dodatnem znižanju emisij CO2 v ozračje, ki se bodo dodatno zaostrile z letom 2025.
To so nam pri japonskem proizvajalcu vozil razkrili že na mednarodni predstavitvi CH-R, ko so dejali, da bodo do leta 2021 izpolnili cilje o povprečnini 95 g CO2 na prevožen kilometer, zgolj hibridi v paleti pa ne bodo dovolj za nove, še strožje omejitve, ki bodo nastopile z letom 2025. Zato bodo v prihodnjih letih predstavili tako priključne hibride, kot povsem električne modele. Hkrati pa pravijo, da bodo z RAV4 plug-in hibridom prodajno uspešnejši kot s prius plug-in hibridom.
RAV4 v priključno-hibridni različici je zasnovan na novi platformi GA-K in ima štirikolesni pogon AWD-i, ki je del standardne opreme.
RAV4 plug-in hybrid poganja pogonski sklop, ki zmore 306 konjskih moči (225 kW) in od 0 do 100 km/h pospeši v 6,2 sekunde, emisij ogljikovega dioksida (CO2) po standardu WLTP so manjše od 30 g/km. Razvili so povsem novo litij-ionsko baterijo in ji dodali izboljšani pretvornik, ki nadzira hibridni sistem. 2,5-litrski bencinski pogonski sklop je sicer enak kot v standardni hibridni različici. Pričakovani električni doseg po standardu WLTP znaša 60 km.
Novinec bo uradno predstavljen v drugi polovici leta 2020, začetek prodaje pa bo določen za vsak trg posebej.
Res nekaj vrhunskega... 60km... pa 2,5 bencinski motor.... skok s svetlobno hitrostjo. Čakalna doba za nakup? Verjetno kakih 5 let. Cena... ah, zanemarljiva.