Avto
929 ogledov

Slovenci z inovacijami v posle z avtomobilskimi velikani

TPV TPV
Skupina TPV je imela lani v povprečju tri interne inovacije na zaposlenega. Tudi na račun inovacij so pridobili posle z BMW in Volvom.

V skupini TPV, dobaviteljici avtomobilske industrije z nekaj več kot 1200 zaposlenimi, so pri inovativnosti v proizvodnji v povprečju lani zabeležili tri inovacije na zaposlenega. Število inovacij v skupini, ki pet odstotkov letnega prihodka namenja razvoju, vsakoletno raste, najboljše inovatorje pa so danes nagradili.

V skupini so lani dodatno zaposlili približno 40 ljudi, ob vse večji robotizaciji pa letos načrtujejo dodatno zaposlitev zgolj strokovnega kadra. Pri poslovanju sicer letos načrtujejo približno petodstotno rast.

Predsednik poslovodstva TPV Marko Gorjup je ob dnevu inovativnosti TPV s podelitvijo nagrad najboljšim inovatorjem povedal, da je v družbi, ki letos praznuje 30-letnico samostojnega delovanja - pred tem je bila namreč 35 let del novomeškega podjetja IMV - interna inovativnost močno vpeta v delovne procese in miselnost zaposlenih.

Revozova tovarna v Novem mestu Avto Revozu finančna injekcija za proizvodnjo novega modela

TPV se sicer vse bolj uveljavlja na trgu izdelave t. i. premijskih vozil, globalno sledijo najnovejšim smernicah, pri čemer jim je inovativnost zaposlenih v dodatno oporo. Krepijo se tudi njihovi razvojni posli.

Inovatorje ustrezno nagrajujejo, odbor za inovacijske predloge pa vsako leto izbere najkoristnejši inovativni predlog posameznika ali delovne skupine ter izbrane inovatorje še dodatno nagradi.

Renault clio RS 18 Revoz Avto V Revozu rekorda niso podrli, prihaja model BJA

TPV največ proda na Švedskem, v ZDA, Nemčiji in Veliki Britaniji, poleg Evrope in ZDA med svoje glavne trge prištevajo še Južno Afriko in Kitajsko.

Skupina TPV je sicer po njegovih grobih podatkih lani poslovala podobno kot predlani, ko je ustvarila nekaj več kot 150 milijonov evrov prihodka in približno tri milijone evrov čistega dobička. V skupini, ki stavi na avtomatizacijo, robotizacijo in posledično razbremenitev težje proizvodnje, so za naložbe lani odšteli približno sedem milijon evrov, v letnem povprečju pa zanje namenijo do osem milijonov evrov.

Kot svoje glavne kupce so navedli večje sistemske dobavitelje na segmentih podvozij, karoserij in sedežnih sklopov, kot so Brose, Benteler, Faurecia, Mahle in drugi. Med proizvajalci vozil pa BMW, Mercedes, Daimler, Renault, Rolls Royce, Jaguar, Volvo, Volkswagen in druge.

Dva velika nova posla, ki so ju sklenili lani z družbama BMW in Volvo sta pred realizacijo. BMW je po kompleksnem izboru v močni mednarodni konkurenci kot ekskluzivnega dobavitelja za strukturni sklop podvozja v Evropi in na Kitajskem izbral TPV, pri poslu z Volvom pa TPV okrepljeno stopa na področje električnih vozil.

Renault clio Novi ponos Revoza Avto Ekskluzivno: To ni več clio, kot smo ga poznali do zdaj

TPV je na svetovnem trgu delujoče podjetje, ki se v zadnjih letih vse bolj uveljavlja kot razvojni dobavitelj avtomobilske industrije. Skupino poleg novomeške matične družbe sestavljajo še hčerinska podjetja - TPV Šumadija, TPV Avto in TPV Prikolice. TPV je v Sloveniji ob Novem mestu prisotna še v Brežicah, na Suhorju, v Veliki Loki in na Ptuju.

Renault clio Konec skrivalnic Avto Konec skrivalnic: To je podoba novega renault clia

Komponente za Volvove električne avtomobile bodo začeli izdelovati prihodnje leto. Oba posla skupaj naj bi TPV v prihodnjih letih omogočila skupaj približno 300 dodatnih zaposlitev. Proizvodne zmogljivosti bodo zaradi omenjenih in drugih poslov širili v Brežicah, kjer imajo zdaj 120 zaposlenih.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.