Število avtomobilov iz leta v leto narašča, so pa avtomobili vse bolj stari. Če je bil v letu 2001 registrirani osebni avto v povprečju star 6,9 leta, je njegova starost konec lanskega leta znašala 8,2 leta. Konec lanskega leta je bilo največ osebnih avtomobilov na 1.000 prebivalcev v Goriški in Obalno-kraški regiji, in sicer 580 oziroma 568, najmanj pa v Zasavski statistični regiji, in sicer 468 avtomobilov.
V povprečju so bili najstarejši v Spodnjeposavski in Goriški regiji (devet oz. 8,9 leta), najmlajši pa v Osrednjeslovenski ter v Gorenjski in Obalno-kraški regiji (osem oz. 8,2 leta), kažejo podatki državnega statističnega urada.
V cestnoprometnih nesrečah je v Sloveniji lani umrla ena oseba na 10.000 registriranih motornih vozil. Med statističnimi regijami je bila vrednost tega kazalnika najvišja v Notranjsko-kraški (1,8 osebe na 10.000 registriranih motornih vozil) ter v Podravski in Koroški statistični regiji (1,6 oz. 1,5 osebe), najnižja pa v Pomurski (0,4) in v Zasavski statistični regiji, kjer v cestnoprometnih nesrečah ni bilo smrtnih žrtev.
Na 100 kilometrov javnih cest pa je v Sloveniji v letu 2011 v cestnoprometnih nesrečah umrlo 0,4 osebe. Vrednost tega kazalnika je torej ostala enaka kot v letih 2009 in 2010.
21
ogledov
Slovenci vozimo osem let stare avtomobile
Kljub visokim stroškom, ki jih prinaša lastništvo avtomobila, pa je bilo v Sloveniji konec leta 2011 v register vozil vpisanih skoraj 1.066.500 osebnih avtomobilov, kar je 519 avtomobilov na 1.000 prebivalcev.
Temu podatku, zakaj je pri nas toliko avtomobilov na toliko ljudi, se sploh ne smemo čuditi. Samo poglejmo kakšne službe so bile nekoč, ko je del populacije, ki je delal v tovarnah, imel enak urnik - od 6-ih do 14-ih,… ...prikaži več tisti del, ki je delal v trgovinah in drugih dejavnostih, pa od 7-ih do 15-ih in popoldanski termin. En avto je prepeljal 4 do 5 ljudi. Danes se vsak vozi sam, saj so urniki dela drugačni. Že v eni družini npr. mož dela troizmensko, žena dela od 9-ih do 17-ih in oba po možnosti v krajih vsaj 20 km daleč. V infrastrukturo se je pa pri nas vlagalo NIČ! Železnice so za kakršnokoli potovanje neprimerne, ker je življenjski tempo prehiter, da bo se kdo 45 km guncal 1 uro, avtobusi pa v mnogih krajih in relacijah vozijo samo 2-krat do 3-krat dnevno.