Temu podatku, zakaj je pri nas toliko avtomobilov na toliko ljudi, se sploh ne smemo čuditi. Samo poglejmo kakšne službe so bile nekoč, ko je del populacije, ki je delal v tovarnah, imel enak urnik - od 6-ih do 14-ih,… ...prikaži več tisti del, ki je delal v trgovinah in drugih dejavnostih, pa od 7-ih do 15-ih in popoldanski termin. En avto je prepeljal 4 do 5 ljudi. Danes se vsak vozi sam, saj so urniki dela drugačni. Že v eni družini npr. mož dela troizmensko, žena dela od 9-ih do 17-ih in oba po možnosti v krajih vsaj 20 km daleč. V infrastrukturo se je pa pri nas vlagalo NIČ! Železnice so za kakršnokoli potovanje neprimerne, ker je življenjski tempo prehiter, da bo se kdo 45 km guncal 1 uro, avtobusi pa v mnogih krajih in relacijah vozijo samo 2-krat do 3-krat dnevno.
Temu podatku, zakaj je pri nas toliko avtomobilov na toliko ljudi, se sploh ne smemo čuditi. Samo poglejmo kakšne službe so bile nekoč, ko je del populacije, ki je delal v tovarnah, imel enak urnik - od 6-ih do 14-ih,… ...prikaži več tisti del, ki je delal v trgovinah in drugih dejavnostih, pa od 7-ih do 15-ih in popoldanski termin. En avto je prepeljal 4 do 5 ljudi. Danes se vsak vozi sam, saj so urniki dela drugačni. Že v eni družini npr. mož dela troizmensko, žena dela od 9-ih do 17-ih in oba po možnosti v krajih vsaj 20 km daleč. V infrastrukturo se je pa pri nas vlagalo NIČ! Železnice so za kakršnokoli potovanje neprimerne, ker je življenjski tempo prehiter, da bo se kdo 45 km guncal 1 uro, avtobusi pa v mnogih krajih in relacijah vozijo samo 2-krat do 3-krat dnevno.