Avtomobile proizvajalci pogosto testirajo v najzahtevnejših pogojih, kot je dirkališče Nurburgring, hladni arktični pas ali vroče puščave v ameriški zvezni državi Kalifornija. Vse pogosteje naštete destinacije zamenjujejo simulatorji vožnje. Predstavljamo vam dva zelo napredna primerka, za katera lastnika trdita, da sta najboljša na svetu.
Mercedesov simulator vožnje se naslanja na šest nog, položen pa je na dvanajstmetrsko platformo, ki omogoča simulacijo vseh kretenj in se premika z najvišjo hitrostjo 36 km/h. Sile, ki nastajajo pri izvajanju različnih manevrov, simulator prenaša v razmerju 1:1. Znotraj kabine simulatorja je pravi avtomobil, katerega funkcije upravljanja so povezane z osrednjim računalnikom, ki pridobljene informacije (vedenje avtomobila med vožnjo) obdela tisočkrat v sekundi. Realističen prikaz vožnje je izpopolnjen z velikim zaslonom, ki ponuja prikaz 360 stopinj.
VIDEO: Mercedes-Benz Virtual Driving Simulator
Na drugi strani ima Toyota zelo podoben simulator. Kabina se prav tako naslanja na šest fleksibilnih nog in prav tako ponuja sliko v krogu 360 stopinj. Največja razlika v primerjavi z Mercedesovim simulatorjem je v njegovih dimenzijah (velik je kot nogometno igrišče) in platformi, ki ne omogoča premikanja zgolj po osi X, pač pa tudi po sosednji osi Y, s tem pa ponuja širšo paleto možnosti in še bolj realistično simulacijo vožnje. Toyotin sistem lahko simulira hitrosti do 299 km/h.
VIDEO: Toyota Virtual Driving Simulator