Avto
41 ogledov

Sharan na pota stare slave

Novi volkswagen sharan
1/68
Žurnal24 main
Volkswagen je predstavil povsem novo, tretjo generacijo družinskega sharana, ki je prvič dobil drsna vrata. Uvoznik obljublja konkurenčne cene, najcenejši pa pri nas stane 24.932 evrov.

Dobrih 15 let po predstavitvi prve generacije novega sharana in 600 tisoč prodanih primerkih po svetu, ki je vmes dvakrat doživel prenovo, je pred nami povsem nov izdelek. Starček se je poslovil in prostor odstopil novincu, ki bo skušal na vrhu najbolj prodajanih enoprostorcev ogroziti fordov S-max.



Za obliko je poskrbel glavni oblikovalec podjetja Walter da Silva, ki je oblikoval vse zadnje hišne modele, zato ni čudno, da boste novega sharana prepoznali že na daleč. Gre za enega izmed najbolj aerodinamičnih enoprostorcev, saj znaša količnik zračnega upora samo 0,299. To je kar petodstotno izboljšanje glede na že prej zgledno vrednost pri predhodniku. S 4,85 metri kar 22 centimetrov daljši od svojega predhodnika. Vgrajenih ima lahko do 7 sedežev, prostornina prtljažnika pa znaša do 2430 litrov. Ima do devet zračnih blazin, na voljo pa je 33 odlagalnih mest. Odlikuje se po togi karoseriji, največja novost pa so  drsna vrata, ki jih lahko zapirate in odpirate tudi s pomočjo elektrike in daljinskega upravljalnika. Kot smo se prepričali tudi sami, je zapiranje in odpiranje enostavno, z njimi ne bi smeli imeti težav niti otroci.

PREBERITE ŠE: BILI SMO TUDI NA MEDNARODNI PREDSTAVITVI SHARANA.

VW je kupcem ponudil easy entry funkcijo za lažji dostop do zadnje klopi in številne asistenčne sisteme. Novi sharana ima tako lahko integrirane otroške sedeže in veliko panoramsko strešno okno, sistem start-stop in sistem za rekuperacijo, dinamično uravnavanje podvozja (DCC), parkirni sistem s krmilno avtomatiko Park Assist (avtomatsko krmiljenje pri parkiranju – sedaj tudi na izredno majhnih parkirnih mestih, robnikih, med drevesi, v ovinkih in prvič tudi prečno na smer vožnje), kamero za vzvratno vožnjo Rear Assist ter parkirni sistem ParkPilot z optičnim prikazom.

V ponudbi so trije paketi opreme, osnovna je trendline, comfortline in najbolj bogato opremljena highline. Kupec v osnovni opremi  dob itriconsko avtomatsko klimatsko napravo climatronic, radijski sistem RCD 210, samotesnilne pnevmatike, 7 zračnih blazin in elektronski stabilizacijski program (ESP), drsna vrata …



Na voljo sta dva bencinski motorja, 1,4 TSI z močjo 110 kW/150 KM, v začetku prihodnjega leta pa bo kupcem na voljo še dvolitrski TSI z močjo 147 kW/200 KM. Tudi dizelska agregata sta dva, oba dvolitrska TDI z močjo 103 kW (140 KM) in 125 kW (170 KM). Vsi imajo bluemotion tehnologijo in porabijo do 21 odstotkov manj goriva kot predhodniki. Vsi tudi izpolnjujejo izpušni normativ Euro 5 in so lahko kombinirani s šeststopenjskim menjalnikom z dvojno sklopko (DSG) – pri motorju TSI s 147 kW (200 KM) je ta kombinacija serijska. Volumenski model predstavlja dvolitrski TDi motor z močjo 103 kW (140 KM), ki po tovarniških podatkih porabi le 5,5 litra goriva na 100 kilometrov (emisija CO2: 143 g/km).

Za najcenejši model, 1,4-litrski bencinski TSI z osnovno opremo trendline in šeststopenjskim ročnim menjalnikom je treba odšteti 24.932 evrov, najdražji je 2.0 TDI agregat z opremo hidline in šeststopenjskim DSG menjalnikom, ki stane 33.873 evrov.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.