Avto
34 ogledov

Šesta generacija ducata

Fiat ducato
1/3
Fiat
Fiatovovo gospodarsko vozilo ducato je na trgu že od leta 1981, do zdaj pa so jih prodali že 2,6 milijona. V šesti generaciji prinaša več udobja in tehnologije.

Novi ducato je evolucija uspešnega modela, ki ga na cestah Evrope, Latinske Amerike, Bližnjega vzhoda, Rusije, Severne Amerike in Avstralije videvamo zadnjih 33 let. Danes je na voljo v 80 državah po vsem svetu.

Nov slog zunanjosti izraža nove trende na področju oblikovanja vozil. Med številnimi novimi značilnostmi sta dve barvi rešetke prednje maske, zaščitna drsna plošča pod odbijačem, nova 16-palčna platišča, nove LED-luči in sprednji odbijač v treh delih za nižje stroške popravila.

V notranjosti novi ducato ponuja tri ravni opreme. Novi sedeži izboljšujejo udobje, h kateremu prispeva tudi novo stojalo za pijačo v sredinski konzoli. Na sredini armaturne plošče je večnamensko stojalo s priklopno postajo za najrazličnejše naprave, kot so pametni telefoni, tablični računalniki, lahko pa služi le kot stojalo za papirnate bloke.

Zaslon na dotik s kamero za vzvratno parkiranje

V serijski opremi vseh vozil iz palete je sistem za elektronski nadzor stabilnosti (ESC), ki ga nadgrajuje sistem za preprečevanje prevračanja. Slednji povečuje udobje in varuje tovor pred nepričakovanimi premiki, v povezavi s sistemom za zaznavanje položaja in težišča tovora (LAC). Sistem Hill Holder olajša speljevanje na klancu, k udobju in varnosti pa prispevata še sistem ASR proti zdrsu pogonskih koles in elektronski sistem za pomoč pri zaviranju (EBA).

Na področju informacijsko-razvedrilnega sistema ima avtoradio s predvajalnikom zapisov v formatu MP3 in sistemom Bluetooth®; v najvišjih ravneh opreme pa tudi petpalčni zaslon na dotik, kamero za vzvratno parkiranje, navigacijski sistem in digitalni radijski sprejem DAB+.

Novinec se ponaša z nizkimi emisijami in porabo goriva: 5,8 l/100 km in 158 g/km CO2 in ciklu NEDC. To mu omogoča inovativni pogonski agregat MultiJet II Euro 5+, v različicah: 2.0 MultiJet s 85 kW (115 KM) in največjim navorom 280 Nm (5-stopenjski menjalnik); 2.3 MultiJet s 96 kW (130 KM) in največjim navorom 320 Nm (6-stopenjski menjalnik); 2.3 MultiJet s 110 kW (150 KM) in največjim navorom 350 Nm (6-stopenjski menjalnik); 3.0 MultiJet s 132 kW (180 KM) in največjim navorom 400 Nm (6-stopenjski menjalnik). Samodejni menjalnik Comfort Matic je na voljo pri vseh pogonskih agregatih MultiJet 2.3 in 3.0, z optimiziranimi nastavitvami, ki ustrezajo najrazličnejšim voznim razmeram in uporabi vozila.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.