Na fordovem razstavnem prostoru sta bili glavni zvezdi modela tourneo connect in transit, kmalu pa se jim bo pridružil še model courier.
S petimi ali sedmimi sedeži
Tourneo connect in grand tourneo connect tako v petsedežni kot sedemsedežni zasnovi prinašata povsem nov način zlaganja sedežev, poudarjata tudi veliko prilagodljivost.
Model grand sedmim potnikom omogoča prilagodljivo namestitev v treh vrstah, sedeže v zadnji vrsti pa je mogoče pomakniti naprej ali nazaj in tako poskrbeti za dodaten prostor za noge oziroma za prtljago. Pri navzdol preklopljenih zadnjih sedežnih vrstah je v avtu 2.620 litrov prostora za prtljago, v sedeža v tretji vrsti pa je vgrajeno prekrivalo prtljažnika, ki ga je mogoče razširiti in si tako zagotoviti ravno površino za prtljago. Lahek dostop do zadnjega dela omogočajo drsna vrata z najširšo odprtino na obeh straneh vozila. Preklop sovoznikovega sedeža omogoča prevoz predmetov, dolgih do tri metre.
Zadnje sedeže je mogoče odstraniti
Petsedežni model je prav tako opremljen z drsnimi zadnjimi vrati na obeh straneh vozila, pohvali pa se z veliko prostora za noge, glavo in kolena potnikov, tako v prvi kot v drugi vrsti. Zadnje sedeže, ki so razdeljeni v razmerju 60:40, je mogoče preklopiti navzdol in jih prekucniti naprej ali jih povsem odstraniti in si tako za sprednjima sedežema zagotoviti 2.410 litrov prostora za prtljago.
Praktične rešitve
Za odlaganje manjših predmetov so si Fordovi snovalci domislili vrsto različnih odlagališč, vključno z domiselnim skritim predalom nad armaturno ploščo z 12-voltno vtičnico za polnjenje mobilnih telefonov ali glasbenih predvajalnikov, velikim predalom s ključavnico pred sovoznikom, praktičnimi držali v sprednjih vratih, v katere lahko spravite 1,5-litrsko plastenko, prostorno sredinsko konzolo z držalom za pijače in skritim predalom v tleh pred sedežema v drugi vrsti. Lahko naročite tudi stekleno panoramsko streho.
Novinec dopolnjuje Fordovo evropsko generacijo vozil za prevoz ljudi tourneo, vključuje pa najsodobnejše fordove tehnologije, tudi dvakrat za mednarodni motor leta okronani 1,0-litrski motor ecoboost, kot tudi aktivno ustavljanje pri majhnih hitrostih in sistem povezav v vozilu z glasovnim upravljanjem SYNC. Cene se z vključenih 2.600 evrov popusta začnejo pri 19.720 evrih za petsedežni in prav tako s popustom 2.600 evrov pri 20.320 evrih za sedemsedežni model.
Transit kot dostavnik in miniavtobus
Ford transit v novi generaciji stavi na 50 letno tradicijo in 7 milijonov prodanih primerkov. Glavne novosti so povečani gabariti, tako zunaj (+ 30 centimetrov), kot znotraj (+10 centimetrov). Notranja povečava je povečala centimetrsko udobje v voznikovi kabini. Izboljšana je vozna dinamika in nove tehnologije, ki se v lahka gospodarska vozila selijo iz osebnega programa vozil, kot so sistem SYNC s sistemom za pomoč v sili, prilagodljivi tempomat in samodejno zmanjševanje hitrosti pri vožnji v ovinkih.
Kupci lahko izbirajo med več kot 400 različnimi kombinacij, nosilnostmi od 2,9 do 4,7 tone, dvema paketoma opreme. Izbirajo lahko različne medosne razdalje (4), višine strehe (2), tremi različicami 2,2 litrskega turbodizla, dolžinami (5), ter pogoni spredaj, zadaj in na vsa štiri kolesa. Naprodaj je tudi minibus z 11 do 19 sedeži.
Pri Fordu s prodajo zadovoljni
Ne glede na to, da je gospodarska kriza v zadnjih letih močno zarezala v avtomobilsko industrijo, v Summit motors Ljubljana ugotavljajo, da je segment Fordovih lahkih gospodarskih vozil dokaj konstanten, prodajo so uspeli celo povečati. "Časi niso rožnati, a okoliščinam se je treba prilagoditi," je na novinarski konferenci dejal generalni direktor David Jurič.
"Lani smo začeli z ofenzivo lahkih gospodarskih vozil in zrasli v tem segmentu za 44 odstotkov. Prepričani smo, da se bo zgodba o uspehu v letošnjem letu nadaljevala," pravi Jurič. Računajo, da bodo na slovenskem trgu letos prodali okoli 150 vozil Transit in 75 dodatnih vozil pri novem Connectu. "To bi moralo naš tržni delež učvrstiti rahlo nad 7 odstotkov v segmentu lahkih gospodarskih vozil," razmišlja Jurič, ki ugotavlja, da tudi takšna vozila kupujemo z očmi. Tako so pri oblikovanju lahkih gospodarskih vozil dali več poudarka ne le zunanjemu videzu, ampak tudi notranjemu izgledu, poleg tega pa še udobju in vozni dinamiki, ki je nekakšen osnovni genetski zapis vseh Fordovih vozil. "Vsa naša razstavljena vozila so ena redkih, če ne edina v svojih segmentih, ki nudijo vseh pet zvezdic za varnost," pravi Jurič.