Avto
352 ogledov

Turbo motorji za dvojček traffic-vivaro

Opel vivaro, renault trafic
1/9
Opel/Renault
Jeseni na slovenske ceste zavijata nova generacija gospodarskih vozil, sorodna opel vivaro in renault traffic. Nov je dizajn zunanjosti in notranjosti, kot tudi pogonski sklopi in nove tehnologije.

Opel in Renault sta šla v smeri, ki jo začrtala nemška konkurenca (VW, Ford, Mercedes-Benz).

Danes dostavniki ne nimajo naloge biti le uporabni, pač pa morajo dobro izgledati, imeti izboljšano aerodinamiko, poudarek je na materialih, ki jih lahko otipamo v osebnih vozilih, z njimi si morajo deliti tudi asistenčne sisteme.

Vivaro prepoznavni opel

Vivaro druge generacije tako združuje funkcionalnost lahkega gospodarskega vozila ter udobje in dizajn osebnega avtomobila.

Zunanjost s široko, izstopajočo masko motorja, vpadljivima LED žarometoma in raztezajočimi zarezami, ohranja prepoznavne Oplove oblike.

Uporabniki lahko izbirajo med tremi izvedbami zunanjosti: dostavnik, poslovno vozilo, družinsko vozilo za več potnikov; kupci vivara lahko izbirajo med dvema dolžinama in dvema višinama strehe furgona. Že osnovna izvedba meri približno pet metrov, dolga pa je za 40 centimetrov daljša. V primerjavi s prejšnjo generacijo je za 22 centimetrov daljša.

Namenjeni so mu novi turbo dizelski motorji, 1.6 CDTI in 1.6 BiTurbo CDTI s sekvenčno tehnologijo dveh turbinskih polnilnikov in dveh hladilnikov polnilnega zraka. Poraba goriva je z novimi dizelskimi motorji v kombiniranem ciklu v povprečju zmanjšana za več kot liter na 100 kilometrov vožnje. Motor BiTurbo porabi manj kot šest litrov na 100 km (preliminarni podatki).

Trafic po meri uporabnika

Leta 1980 predstavljeni renault trafic, ki je nasledil nič manj proslavljeni model estafette, je doslej že presegel 1,6 milijona po vsem svetu prodanih primerkov. Sago o Traficu bo nadaljeval popolnoma prenovljen model, ki ga bodo prodajali v približno 50 državah sveta.

Novinec ima povsem novo zunanjo obliko. Na prednjem delu je večji in bolj pokončno nameščen zaščitni znak, ki je značilen del nove oblikovne istovetnosti znamke Renault. Dinamičen videz so zagotovili z razpotegnjenima žarometoma. Linija položnejšega vetrobranskega stekla ga ločuje od pokrova motorja.

Obsega 270 izvedenk, dve višini in dve dolžini karoserije, različice furgon, dvojna kabina, kabina s ploščadjo in minibus, poleg tega pa še številne predelave in nadgradnje v izvedbi pooblaščenih partnerjev in programa Renault Tech.

Nabor novih motorjev vključuje pogone z zmanjšano prostornino in prisilnim polnjenjem. Gre za najnovejši rod pri Renaultu razvitega motorja 1,6 dCi (R9M). V ponudbi sta dve različici tega motorja: z enojnim turbo polnilnikom s spremenljivo geometrijo lopatic, ki omogoča za več kot liter na 100 km manjšo porabo goriva, in z dvojnim turbo polnilnikom Twin-Turbo, ki s porabo seže pod 6 l/100.

Komentarjev 0
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.