Kangoo je že na prvi pogled bistveno spremenjen. Tako osebni kot dostavni (express) sta dobila nov obraz z drugačnimi žarometi, odbijačem in masko, vzvratna ogledala so manjša in bolj aerodinamična, zadaj je nova razporeditev svetil, osebnemu modelu pa so dodali lakaste barve in veliko kroma.
Znotraj je povsem nova armaturna plošča sodobnejšega videza, nov je radio, ki ima možnost povezave z bluetoothom in USB-ključi, volan je prevzet iz scenica, novo je oblazinjenje, možno je dokupiti multimedijski sistem R-link z navigacijo.
Spredaj uporabna klop za dva sopotnika
Prostornina prtljažnika je odvisna od dolžine različice. Pri najmanjšem meri od 2.300 do 2.800 litrov, vanj pa je možno naložiti predmete do dolžine 2,118 metra (ko preklopimo tudi sopotnikov sedež, za klopjo pa je gibljiva pregradna mreža). Nosilnost je 500 kilogramov. V stopnjo večji različici je prostornina od 3.000 do 3.500 litrov, nosilnost je 650 kilogramov, prevažamo lahko predmete do dolžine 2.502 milimetrov, medtem ko pri najdaljši različici volumen meri 4.000 do 4.600 litrov, serijska nosilnost je 800 kilogramov, prevažamo pa lahko predmete do dolžine 2.886 milimetrov.
Novi in prenovljeni motorji
Tako pri dostavniku kot pri osebnem kangooju so trenutno na voljo trije dizelski motorji in en bencinski. Na dizelski strani so agregati dCi 75, dCi90 in dCi100, ki bodo v kratkem kombinirani s sistemom stop-start. Na bencinski strani je že znani 1,6-litrski motor 16V s 105 konjskimi močmi, ki se mu bo proti koncu leta pridružil iz drugih modelov renaulta znani moderni 1,2-litrski turbobencinski agregat Tce 115.
Šele najvišja stopnja opreme s serijskim ESP
Udobnejši družinski kangoo ohranja tri ravni opreme. Največ voznikov pri nas naj bi se odločilo za nakup srednjega paketa opreme (comfort), novost pa je najvišja stopnja opreme (extreme), ki je namenjena tistim, ki bi radi zapeljali tudi na brezpotje. Serijsko prinaša sisteme hill start assist, extended grip, višje podvozje, tempomat, samodejno klimatsko napravo, ESP, senzor za dež …
Cene za dostavni kangoo (express compact) v najkrajši različici (4,3 metra) se na bencinski strani začnejo pri 12.932 evrih, najšibkejši dizel stane 13.542 evrov. 40 centimetrov daljši kangoo express maxi furgon z dCi90 dizelskim agregatom stane 15.860 evrov, 4,7 metrski express maxi s podaljšano kabino in dCi90 dizlom pa najmanj 17.324 evrov.
Najcenejša družinska različica z osnovno opremo in bencinskim motorjem stane 14.900 evrov, z najvišjo opremo extreme, ki ima edina serijsko ESP (dodatno stane 250 evrov), pa 17.400 evrov. Najcenejši dizel dCi75 stane 15.800 evrov, za najbolje založeni kangoo extreme z dizelskim motorjem dCi110 pa boste morali odšteti 19.200 evrov.