Avto
21 ogledov

Še več moči in navora za Fordovo kugo

Ford Kuga Gregor Prebil
Vrhunec dizelske ponudbe v fordovi kugi je po novem 2,0-litrski dizelski motor TDCi z 132 kilovati moči (180 KM) in 400 Nm navora. Kuga je bila deležna tudi nekaterih drugih posodobitev.

Ford je posodobil ponudbo Kuge. Največja novost je nova različica dvolitrskega turbodizelskega agregata, ki sicer poganja kar 83 odstokov vseh prodanih kug na glavnih evropskih trgih. V prid večje zmogljivosti so motorju moč povečali za 12,5 kilovatov (17 KM) in predstavili najzmogljivejšo različico z 132 kilovati moči (180 KM), namesto prejšnjih 340 NM je zdaj navor 400 Nm.

Ta motor bo zagotovil največjo vlečno moč kuge doslej, še posebej, v kombinaciji s štirikolesnim pogonom, ki je izbira večina kupcev. Ford v paleto pogonov za kugo uvaja tudi novi 1,5-litrski bencinski motor EcoBoost, in 2,0-litrski motor TDCi z 88 kilovati moči (120 KM).

Tudi s prilagodljivim tempomatom

Novost v kugi je prilagodljiv tempomat z opozorilom na oviro pred vozilom, ki voznika opozori, če vozi s premajhno varnostno razdaljo do vozila pred sabo. Naslednja serijska tehnologija je sistem za nadzor tlaka v pnevmatikah, ki med vožnjo opozori na znatno izgubo tlaka v kateri od pnevmatik.

Serijski je sistem Auto-Start-Stop in aktivna maska pred motorjem. Fordov sistem SYNC s funkcijo AppLink bo zdaj voznikom omogočal glasovno upravljanje aplikacij na pametnem telefonu, ne da bi morali umakniti pogled z dogajanja v prometu in roke z volana. Med vključenimi aplikacijami so tudi storitve za pretočno predvajanje glasbe Spotify, ADAC, Audioteka, AUPEO!, DIE WELT, Cyclops, Glympse in Radioplayer.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.