Avto
57 ogledov

S turbomotorji varčni in hitri tudi dostavniki

Opel vivaro
1/3
Opel
Nova generacija oplovega kombija vivaro bo svetovni javnosti prvič predstavljena v začetku oktobra, ko vrata odpira razstava gospodarskih vozil v Hannovru.

Vivaro je večji, več prostora pa so inženirji zagotovili z domiselnimi rešitvami. Še vedno je namenjen za najrazličnejše potrebe.

Vanj lahko naložite skoraj devet „kubikov“

Furgon, kombi in kombi z dvojno kabino so na voljo z dvema dolžinama (4998 mm in 5398 mm). Furgon je ob tem na voljo še z dvema višinama (1971 mm in 2465 mm). V primerjavi s prejšnjo generacijo je nakladalna površina daljša za 100 mm. Za 116 mm je večja tudi kabina. Prostornost tovornega prostora pri furgonu ponuja za tovor do 8,6 kubičnega metra prostora.

Furgon je serijsko opremljen s predelno steno in oblogami na stranskih delih notranjosti tovornega prostora. Drsna vrata tovornega prostora na sopotnikovi strani so v celoti kovinska, tako kot dvokrilna vrata zadaj, odpirajoča se pod kotom 180 stopinj.

Lahko je mobilna pisarna

Potovalni prostor je obogaten s kromirani elementi. Naslonjalo sedežne klopi ob voznikovem sedežu, je mogoče preklopiti naprej, s čemer se notranjost spremeni v mobilno pisarno. Hrbtišče naslonjala je lahko pisarna miza, z vpenjalnikom listin in posebnim prostorom za hrambo prenosnega računalnika.

Serijsko je opremljen z odstranljivima sedežnima klopema za tri potnike v drugi in tretji vrsti. Ob tem je mogoče naslonjalo sedežne klopi v tretji vrsti preklopiti naprej. Zadnji del notranjosti je obložen.

Tudi navigacija

Informacijsko zabavni sistem IntelliLink ima sedempalčni barvni zaslon za upravljanje na dotik. Združuje tudi navigacijski sistem, ki je prvič na voljo v vivaru. Posodobitev zemljevidov navigacijskega sistema je mogoča preko USB ključka. Na voljo je uporaba telefona preko Bluetooth povezave in pretočne avdio vsebine. Višjo raven udobja in preprostost uporabe večajo dodatki, kot je sistem vstopanja in zagona motorja brez ključa - “Keyless Open & Start“.

En ali dva turbopolnilnika

Na izbiro sta dva popolnoma nova dizelska motorja z enim in dvema turbinskima polnilnikoma, vsak z dvema zmogljivostnima ravnema. To sta pogonsak agregata 1.6 CDTI, največje moči 66 kW/90 KM in 85 kW/115 KM ter motor 1.6 BiTurbo CDTI s sekvenčnim nadtlačnim zračnim polnjenjem, z dvema hlajenima sistemoma največje moči 88 kW/120 KM, oziroma 103 kW/140 KM.

Različica motorja Bi-Turbo največje moči 88 kW po tovarniških podatkih porabi 5,7 litrov plinskega olja na 100 kilometrov, kar je ekvivalent izpusta 149 g CO2 na kilometer.

Komentarjev 1
Napišite prvi komentar!

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Če nimate uporabniškega računa, izberite enega od ponujenih načinov in se registrirajte v nekaj hitrih korakih.