V zadnjih 20 letih je varnost vozil bistveno napredovala. V Sloveniji smo prvič v zgodovini zabeležili manj kot 100 mrtvih v enem letu. V prihodnje se pričakuje še bistven upad števila mrtvih in težko poškodovanih v prometnih nesrečah. Velik del zaslug gre pripisat napredku avtomobilske industrije in varnostnih sistemov. Eden najpomembnejših v zgodovini je tudi zračna blazina. Slednja naj bi se preselila tudi na zunanje bočne dele avtomobilov.
Volvo, na primer, je že vgradil zračne blazine pod vetrobransko steklo (volvo V40) in s tem zaščitil pešce in kolesarje pri morebitnem trku. Svoje rešitve razvijajo tudi pri podjetju ZF, enem največjih dobaviteljev avtomobilski industriji, kjer so že blizu dogovora z nekaterimi proizvajalci vozil za njihovo vgradnjo v nova vozila. Razvili so zračne blazine, ki bi jih vgradili na zunanji bok vozil, s čimer bi znatno izboljšali varnost v primeru bočnega trka vozila. Pravijo, da bi kar za 40 odstotkov zmanjšali posledice pri bočnem trku. Zračna blazina, katere volumen je med 300 in 350 litri, se razteza čez bok vozila, v primeru trka pa se odpre v 60 do 80 milisekundah. Sistem tehta zgolj šest kilogramov, so še sporočili iz nemškega podjetja.