Medtem ko čvrsta karoserija, zračne blazine in varnostni asistenčni sistemi v avtomobilih dobro varujejo potnike, pa morajo proizvajalci motociklov in varnostne opreme za motoriste posegati po povsem drugih rešitvah.
Varnostne blazine, vgrajene v telovnik ali jopič za motoriste, so z inovativnimi rešitvami izpopolnili do te mere, da so postale ene od najvarnejših pripomočkov za motoriste. Pri Adacu so testirali dva telovnika z integrirano zračno blazino dainese d-air street in helite airnest jacket. Varnost je prinesla 70 odstotkov skupne ocene, uporabnost pa 30 odstotkov.
Dainesejev izdelek d-air street so pri največjem nemškem avtomobilističnem klubu označili za varnejšega in mu pripisali oceno odlično. D-air street, ki je naprodaj tudi že pri nas (uvoznik za znamko Dainese je Avto Triglav) je sicer enkrat dražji od konkurenčnega telovnika z vgrajeno zračno blazino in v Nemčiji stane 1.208 evrov. Sistem sestavlja telovnik z vgrajeno zračno blazino in računalnik z večjo količino senzorjev, ki se pritrdi na motocikel uporabnika (pod sedež in prednjo vilico).
Ko senzorji zaznajo trčenje, se v zgolj 45 milisekundah sprožijo zračne blazine v telovniku, ki pri padcu v kombinaciji s hrbtnim ščitom zavarujejo tudi hrbtenico in omejijo gibanje vratu pri kotaljenju. Pred poškodbami ščiti tudi zgornji del trebuha in prsa. Sopotnik je, če ima oblečen enak jopič, varovan prek istega sistema.
Sistem Helite AirNest jacket so pri Adacu označili z oceno dobro, zračna blazina pa se sproži ob pomoči vrvice, ki povezuje telovnik z motociklom. Sistem so pri Adacu označili za priporočljiv, a manj sofisticiran od konkurenčnega.